  • 31. Data: 2008-09-16 07:53:27
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SlawcioD pisze:

    > no i? jeszcze mnie nikt nie przegonil z w/w, a troche jezdze.

    No właśnie - jaki z tego wniosek ? Że na drodze prywatnej jej
    właściciel może Ci skoczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 32. Data: 2008-09-16 07:55:15
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SlawcioD pisze:

    > tak, ale tam takiego problemu nie ma, bo ochroniarz pilnuje zeby os
    > nieuprawnione nie zajmowaly miejsca on (przyklad z katowic)

    Ochroniarz może co najwyżej grzecznie poprosić, bym przestawił auto. Ja
    nie mam obowiązku tej prośby spełnić.

    > a masz moze pomysl jak inaczej egzekwowac takie zasady?

    Mam, znajdziesz w jednym z moich wcześniejszych postów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 33. Data: 2008-09-16 08:50:14
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Parkujesz na miejscach dla niepełnosprawnych?

    a tak mnie zastanawia kto to jest niepełnosprawny?

    ten kto ma niesprawną nogę/rękę/głowę, czy ten kto jest sprawny i ma w
    papierach niepełnosprawność?

  • 34. Data: 2008-09-16 18:56:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > penie goniłbyś dwóch dwumetrowych zawodnikowi sekcji Judo (chyba w Płocku
    > sie panowie z w/w sekcji dołączyli do akcji)

    To argument z rzędu: "a mój wujek jeździ czołgiem i cię zastrzeli", czyli
    mniej więcej poziom przedszkola. Na podhalu modny jest w takich wypadkach
    dowcip o walce zawodnika ka-ra-te-do z wyznawcą starogóralskiej sztuki
    walki ciu-pa-ga-jitsu. W poważnej dysku nieco dyskredytują rozmówcę. Jeśli
    faktycznie w Płocku zawodnicy Judo zajmują się seryjnie popełnianiem
    wykroczeń, to najwyższy czas, by związek zastanowił się nad wykluczeniem
    ich, albowiem sprzeniewierzają się podstawowym ideałom szlachetnych sztuk
    walki. Poza tym nie zapominaj o tym, że rzeczeni judocy jeśli naruszą
    integralność ujmującego ich właściciela pojazdu, to dodatkowo załapią
    zarzut od prokuratora.

  • 35. Data: 2008-09-16 19:02:59
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:

    > No właśnie - jaki z tego wniosek ? Że na drodze prywatnej jej
    > właściciel może Ci skoczyć.

    nie moze mi skoczyc. ja sie grzecznie pytam czy _moge_ jezeli wlsciciel
    mowi ze niestety, to sie zwijam, ale i tak wiekszosc mi pozwala;).
    kultura must be...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 36. Data: 2008-09-16 19:55:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > tym, że rzeczeni judocy jeśli naruszą integralność ujmującego ich
    > właściciela pojazdu, to dodatkowo załapią zarzut od prokuratora.

    tak argument na poziomie piaskownicy...

    Ta akcje popiera straz miejska (np. katowic), ponadto rzeczeni judocy
    wspieraja w tej akcji os niepelnosprawne - jezeli to dla Ciebie jest
    powodem wykluczenia ich ze zwiazku no to gratuluje Ci wartosci jakimi
    sie kierujesz w zyciu.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. tak z ciekawosci - parkujesz na miejscach dla ON (zakladajac ze nie
    masz uprawnien)?

  • 37. Data: 2008-09-16 20:01:38
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał

    > No przecież sam napisałeś: NA SZYBIE. Takie auto nie nadaje się
    > do jazdy, wymaga naprawy w postaci oczyszczenia szyby.

    naprawa... hahaha dobre...;D kon by sie usmial... to i tak mala cena za
    zaparkowanie na miejscu ON - poswiecic pare minut na zdjecie tej ulotki
    z szyby vs mandat za parkowanie w nie dozwolonym miejscu.

    > Od początku wiedziałem że pomysłodawcy i zwolennicy tej akcji
    > to skończeni idioci.

    tiaaa... a ci parkujacy na miejscu dla ON to sa debesciaki... brawo moze
    wogole zamknac ON w jakims obozie i nie zwracac uwagi na ich blache
    potrzeby...

    > Szkoda za to że debile mają dostęp do naklejek.

    tak sie zastanawiam czy pisal bys sie na eksperyment w ktorym przez 7
    dni jezdzil na wozku i kompletnie nie uzywal nog - ciekawe jak dlugo bys
    wytrzymal. stawiam ze w 2 dniu bys sie poddal (pierwszy dzien wytrzymal
    bys tylko z przekory)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 38. Data: 2008-09-16 20:04:22
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    gargamel pisze:

    > a tak mnie zastanawia kto to jest niepełnosprawny?
    >
    > ten kto ma niesprawną nogę/rękę/głowę, czy ten kto jest sprawny i ma w
    > papierach niepełnosprawność?

    w zalozeniu mowimy o ON ktore rzeczywiscie sa ON i nie maja
    'zdobycznych' uprawnien. bo Ci drudzy to <tu wstaw stosowne inwektywy>

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 39. Data: 2008-09-16 20:21:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ta akcje popiera straz miejska (np. katowic)

    A możesz jakieś źródło tej wiadomości podać? Tylko na tyle wiarygodne, by
    można było się w dokumencie urzędowym na nie powołać, a nie informację
    anonimowego Janka KOWALSKIEGO.

    , ponadto rzeczeni judocy wspierają w tej akcji os niepełnosprawne

    Co masz na myśli to pisząc? Niepełnosprawni sami przyklejają te naklejki w
    eskorcie judok-ów? Toż to już powoli zaczyna się robić związek przestępczy
    :-)

    > - jezeli to dla Ciebie jest powodem wykluczenia ich ze zwiazku no to
    > gratuluje Ci wartosci jakimi sie kierujesz w zyciu.

    Nie ma za co. Generalnie uważam, że anarchia nie jest na dłuższa metę
    rozwiązaniem. Nawet, jeśli chwilowo służy do ścigania przestępców.

    > ps. tak z ciekawości - parkujesz na miejscach dla ON (zakladajac ze nie
    > masz uprawnien)?

    Nie, co nie oznacza, ze niszczę każdy samochód, który tam parkuje, bo to po
    prostu przegięcie.

    jeśli już ktoś koniecznie chce wspomóc niepełnosprawnych w walce o te
    miejsca parkingowe, to zamiast kretyńskich nalepek po prostu powinien
    zrobić fotkę i wysłać do Straży Miejskiej czy Policji.

  • 40. Data: 2008-09-16 20:24:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > naprawa... hahaha dobre...;D kon by sie usmial... to i tak mala cena za
    > zaparkowanie na miejscu ON - poswiecic pare minut na zdjecie tej ulotki z
    > szyby vs mandat za parkowanie w nie dozwolonym miejscu.

    Tu nie chodzi o cenę. Zajrzyj do kodeksu wykroczeń i zobacz, jak jest
    skonstruowany ten artykuł. Naklejka na szybie niewątpliwie powoduje
    chwilową niemożliwość korzystania z rzeczy, jaką jest samochód w sposób
    zgodny z prawem. Podobnie zresztą, jak przykładowo spuszczenie powietrza z
    opon. Z wyrokami na naklejki się jeszcze nie spotkałem, ale w sprawie
    spuszczania powietrza z opon już kilka było. A też wystarczy przecież
    napompować koła i można jechać.