  • 21. Data: 2008-09-16 06:36:51
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > A to ciekawe. W mojej okolicu znajduje sie parking IKEA, Carrefour,
    > Tesco i MediaMarkt. przed kazdym jest znak informujacy ze jest to
    > droga publiczna i maja zastosowanie przepisy PoRD.
    >
    > Uwazam ze lepiej taka naklejke cbylo nalepic na srodku maski z napisem
    > "Jestem burunem parkingowym"

    ale do takiego debila nie umiejacego rozpoznac symbolu osoby na wozku na
    niebieskim tle to nie dotrze. poza tym jak mu to nalepisz na maske to
    podczas sciagania tej naklejki moze uszkodzic powloke lakiernicza...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 22. Data: 2008-09-16 06:38:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w
    > wiadomości news:galp0t$dhe$1@opal.futuro.pl...

    > Znamiona wyższej konieczności, toby ewentualnie mogło wyczerpać
    > przepchnięcie tego samochodu w inne miejsce, bo by zmierzało do
    > zwolnienia bezprawnie zajętego parkingu. Nalepienie nalepki ma skutek
    > przeciwny, bo kierujący zamiast odjechać i zwolnić to miejsce, to
    > zdrapuje nalepkę, albo goni sprawcę.

    penie gonilbys dwoch dwumetrowych zawodnikow sekcji Judo (chyba w Plocku
    sie panowie z w/w sekcji dolaczyli do akcji)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 23. Data: 2008-09-16 06:39:30
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SlawcioD pisze:

    > ale to kierowca jest odpowiedzialny na widocznosc przedniej szyby a nie
    > osoby trzecie.

    Oczywiście że tak. Dlatego do czasu usunięcia naklejki nie może
    wprowadzić pojazdu do ruchu. Natomiast winnym takiego unieruchomienia
    pojazdu jest naklejający i to on ponosi odpowiedzialność z tyt. KW.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2008-09-16 06:43:42
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SlawcioD pisze:

    > a widziales kiedys zeby ON mial problem w zaparkowaniu na drodze
    > prywatnej nie będącej w strefie zamieszkania?

    A Ty widziałeś ?

    > bo my caly czas mowimy o miejscach znajdujacych sie w miejscie

    To uważasz że w mieście nie ma dróg prywatnych ? Zdziwiłbyś się.
    Większość marketowych parningów to drogi prywatne. Ba, spora część
    parkingów nie leży na drodze publicznej bo stanowi teren działki
    należącej do właściciela sklepu, knajpy, stacji benzynowej etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 25. Data: 2008-09-16 06:46:22
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > A to ciekawe. W mojej okolicu znajduje sie parking IKEA, Carrefour,
    > Tesco i MediaMarkt. przed kazdym jest znak informujacy ze jest to
    > droga publiczna i maja zastosowanie przepisy PoRD.

    To ja znam odwrotny przykład - Ikea Matarnia w Gdańsku, wjazdy
    oznaczone "Droga wewnętrzna pod zarządem IKEA...".

    > Uwazam ze lepiej taka naklejke cbylo nalepic na srodku maski z napisem
    > "Jestem burunem parkingowym"

    Uważam że nie tędy droga. Samosąd to głupi sposób na egzekwowanie zasad
    współżycia społecznego. Burak i tak zostanie burakiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 26. Data: 2008-09-16 06:57:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał

    > penie gonilbys dwoch dwumetrowych zawodnikow sekcji Judo (chyba w
    > Plocku sie panowie z w/w sekcji dolaczyli do akcji)

    Po co gonić? Zastrzelić! Skoro popierasz samosąd na osobie, która
    zaparkowała nie tam gdzie ktoś sobie życzył to pewnie poprzesz
    i samosąd na chuliganie który uszkodził auto.

  • 27. Data: 2008-09-16 07:33:53
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:

    > A Ty widziałeś ?

    nie widzialem, i z tego co wiem nikt nie gonie ON z siekierka,
    conajwyzej prosza o ustawienie wozu tak zeby nie przeszkadzac.

> [...]
    > parkingów nie leży na drodze publicznej bo stanowi teren działki
    > należącej do właściciela sklepu, knajpy, stacji benzynowej etc.

    no i? jeszcze mnie nikt nie przegonil z w/w, a troche jezdze.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 28. Data: 2008-09-16 07:36:49
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:

    > To ja znam odwrotny przykład - Ikea Matarnia w Gdańsku, wjazdy
    > oznaczone "Droga wewnętrzna pod zarządem IKEA...".

    tak, ale tam takiego problemu nie ma, bo ochroniarz pilnuje zeby os
    nieuprawnione nie zajmowaly miejsca on (przyklad z katowic)

    > Uważam że nie tędy droga. Samosąd to głupi sposób na egzekwowanie
    > zasad współżycia społecznego. Burak i tak zostanie burakiem.

    a masz moze pomysl jak inaczej egzekwowac takie zasady?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 29. Data: 2008-09-16 07:43:18
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Alek pisze:
> [...]
    > zaparkowała nie tam gdzie ktoś sobie życzył to pewnie poprzesz
    > i samosąd na chuliganie który uszkodził auto.

    pokaz mi gdzie masz uszkodzone auto od naklejki na szybie. i jeszcze
    jedno. pozatym nie glupi pomysl z tym strzelaniem. jak taki pajac
    zaparkuje na miejscu ON to mozna by mu bylo przestrzelic kolana - wtedy
    uzyskal by prawo do zajmowania tego miejsca*;)

    to miejsce jest specyficzne, ma wiecej miejsca po to aby ON mogla
    wysiasc i zajmowanie miejsca takiej osobie to czystej wody skurwysynstwo.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps.* dobrze ze w polsce do broni maja (przynajmniej teoretycznie) os.
    pelnosprawne umyslowo. w przeciwnym wypadku problem parkowania
    gdziekolwiek by nie istnial (bylo by nas 20mln a nie 40mln luda;).

  • 30. Data: 2008-09-16 07:50:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał

    > pokaz mi gdzie masz uszkodzone auto od naklejki na szybie.

    No przecież sam napisałeś: NA SZYBIE. Takie auto nie nadaje się
    do jazdy, wymaga naprawy w postaci oczyszczenia szyby.

    > i jeszcze jedno. pozatym nie glupi pomysl z tym strzelaniem. jak
    > taki pajac zaparkuje na miejscu ON to mozna by mu bylo przestrzelic
    > kolana - wtedy uzyskal by prawo do zajmowania tego miejsca*;)

    Od początku wiedziałem że pomysłodawcy i zwolennicy tej akcji
    to skończeni idioci.

    > ps.* dobrze ze w polsce do broni maja (przynajmniej teoretycznie)
    > os. pelnosprawne umyslowo.

    Szkoda za to że debile mają dostęp do naklejek.