  • 21. Data: 2008-02-15 20:17:25
    Temat: Re: Samowola ?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > No tak, jakby humorystycznie nie brzmiało, to jest jedyny argument
    > na ktory można się powołać :)

    Więcej możliwości nie widzę.
    Żeby była jasność - zarząd przegiął, a ja sobie tylko od d... strony
    dywaguję..

    > Problem w czym innym: czy *wiedząc* czyj jest płot powiadomił
    > właściciela, że może natychmiast sobie ten płot wziąć, po uiszczeniu
    > ew. kosztów przechowania (być może)? ;)
    Koszty to dopiero jakby były w jakimś regulaminie lub po wcześniejszym
    wezwaniu itd...

    > Bo jak *nie chcieli wydać* właścicielowi, to popełnili ten sam czyn
    > co właściciel (który zawłaszczył teren i nie chciał wydać).
    > Ba, gorzej, nie wiadomo czy nie chciał wydać, czy tylko "myślał sobie"
    > (bo nikt nie prosił o opuszczenie!).

    Dokładnie tak. On w najgorszym przypadku bezumownie korzystał z terenu -
    chociaż tu też by można szukać dziury w całym. Oni ordynarnie
    przywłaszczyli więc wleźli w KK (moje ukochane "zabór w celu
    krótkotrwałego użycia" - tyle, że nie używają.) Mają pecha

    MAc