  • 1. Data: 2009-07-11 13:58:49
    Temat: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    CZy mając odrębną własnośc mieszkania w bloku, mogę odmówić wizyty
    ludzi ze spółdzielni miszkaniowej dokonujących pomiary instalacji
    elektrycznej? Instalacja jest moja i wydaje mi się że powinni poprosić
    mnie ewentualnie o dostarczenie protokołu badań, które wykonam we
    własnym zakresie?
    Przecież instalaca w mieszkaniu należy do właściciela mieszkania.

  • 2. Data: 2009-07-11 17:15:26
    Od: games <g...@g...home.pl>

    slawek7 pisze:
> [...]
    > własnym zakresie?
    > Przecież instalaca w mieszkaniu należy do właściciela mieszkania.

    Co oni maja zamiar mierzyc ilosc dzior w miedzi ?

  • 3. Data: 2009-07-11 17:33:35
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    A tak naprawdę kto jest administartorem tego bloku ty czy spółdzielnia,ale
    pomijam to,te pomiary naprawdę są wykonywane w twoim interesie ,tak jak
    sprawdzanie szczelności instalacji gazowej.

    jhr

  • 4. Data: 2009-07-11 17:41:44
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Pomiary dotyczą ochrony przeciwporażeniowej, ale to nie o to mi
    chodzi.
    Mi codzi czy mogą mnie zmusić do wpusczenia takiego kogoś. rozumiem,
    ze pomiary sa w moim interesie, ale mi nie pasuje termin ich wizyty a
    oni nie dopuszczaja innego. itu jest problem, co bedzie jak go nie
    wpuszcze?

  • 5. Data: 2009-07-11 17:43:13
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A tak naprawdę kto jest administartorem tego bloku ty czy spółdzielnia,ale
    > pomijam to,te pomiary naprawdę są wykonywane w twoim interesie ,tak jak
    > sprawdzanie szczelności instalacji gazowej.

    ale niektore SM robia to sposobami wbrew woli
    mieszkanocow/spoldzielcow/posiadaczy lokali.

    typu: nakazujemy udostepnic mieszkanie w poniedzialek w godzinach 11-13 bo
    inaczej bedzie kara. I wtedy mieszkancow sie oburzaja, ze to w ich interesie
    ale sposob zalatwienia nie taki. Sadze, ze takie jest zrodlo problemu

    SM toprzestarzaly twor i najszybciej trzeba albo zmienic prezesa/zarzad albo
    powolac wspolnote

    Icek

  • 6. Data: 2009-07-11 19:25:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    slawek7 <s...@w...pl> pisze:

> [...]
    > własnym zakresie?
    > Przecież instalaca w mieszkaniu należy do właściciela mieszkania.
    Formalnie tak (Ustawa o własności lokali art. 13 pkt 2).

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-07-11 19:44:17
    Od: <j...@g...pl>

> [...]
    > ale sposob zalatwienia nie taki. Sadze, ze takie jest zrodlo problemu
    >
    > SM toprzestarzaly twor i najszybciej trzeba albo zmienic prezesa/zarzad

    idiotów urzędników nigdzie nie brakuje ,skoro bywają w ministerstwach to
    niby dlaczego ma ich nie być w SM.
    Ciekawe jak mogą ukarać ?

    jhr

  • 8. Data: 2009-07-11 19:52:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Formalnie tak (Ustawa o własności lokali art. 13 pkt 2).

    a o sadzisz o takim przypadku:

    - SM pisze pismo: "badamy instalacje w piatek 13tego o godzinie 11-12".
    - mieszkaniec: "spadajcie na drzewo, przed 16 nigdy nie ma mnie w domu. Moge
    byc wczesniej ale za 3 tygodnie"

    teraz przychodzi mieszkaniec po 5 dniach od terminu i widzi korespondencje
    od SM: "wylaczylismy prad bo instalacja nie zostala przebadana. Nie wlaczymy
    bez badania".

    Co moze zrobic mieszkaniec ?

    Co bys zrobil? Wzywasz technika i podlaczasz prad i fakture za usluge slesz
    do SM ? Wyprowadzasz sie do hotelu i wysylasz do SM fakture za hotel ? Moze
    jakies srodki przymusu prawnego aby zmusic SM do podlaczenia pradu ?

    Icek

  • 9. Data: 2009-07-11 19:56:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3aq6k$mjq$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

> [...]
    > teraz przychodzi mieszkaniec po 5 dniach od terminu i widzi korespondencje
    > od SM: "wylaczylismy prad bo instalacja nie zostala przebadana. Nie
    SM nie jest stroną umowy o usługę dostawy energii elektrycznej do odrębnej
    nieruchomości.
    Nie może dokononywać wyłączeń.

    > Co moze zrobic mieszkaniec ?
    Żądać podstawy prawnej wyłączenia prądu.
    I wszcząć odpowiednie postępowanie.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-07-11 20:20:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > SM nie jest stroną umowy o usługę dostawy energii elektrycznej do odrębnej
    > nieruchomości.
    > Nie może dokononywać wyłączeń.

    ha, ale jednak wylacza.

    > Żądać podstawy prawnej wyłączenia prądu.
    > I wszcząć odpowiednie postępowanie.

    mozesz przyblizyc ?

    Icek