  • 11. Data: 2006-04-04 21:15:52
    Temat: Re: Same Zydy
    Od: i...@w...pl

    boukun napisał(a):
    > Same Zydy z Polski byly na placu w Minsku z namiotami.
    > Ta dziennikarka GW, co ja ostatnio wypuscili, to takze podzegaczka zydowska.
    > Nie tylko na jej twarzy, ale takze na twarzy ojca i matki, nie mozna bylo
    > niezauwazyc zydostwa.
    Nie szczekaj , boukunie , bo dopiero co utarłam Ci nosa , gdy
    obszczekiwałeś Papieża . Idź słuchaj już lepiej Presleya -
    podobno lubisz ( jak pisałeś ) . Jeśli tylko on działa na Ciebie
    uspokajająco , to powinieneś mieć zaleconą kurację jego muzyką .
    Dobrze zrobi Tobie i światu .
    Znajdę Cię wszędzie !

  • 12. Data: 2006-04-04 21:28:32
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ale zeby cos kupic to ktos to musial im najpierw sprzedac, nie sadzisz ze
    > polacy maja taka sama wine, polakow tez nienawidzisz? proste gdyby polak
    > nie sprzedal zyd by nie kupil!

    LMAO... "Jakby suka nie dala, to pies by nie wzial" ;-) Jak ja kocham
    Polske...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2006-04-05 23:40:42
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    boukun napisał(a):

> [...]
    > niezauwazyc zydostwa.
    > A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.

    To na pewno jest boukun? Tamten pisal dlugo a tu po raz pierwszy mi sie
    zdarzylo przeczytac cala jego wypowiedz. Poza tym obecny antysemityzm
    boukuna jest strasznie przerysowany. Nie jestem boukunowym kronikarzem
    ani sekretarzem ale kazda grupa ma takie swoje elementy folklorystyczne
    i najbardziej bez sensu jest ta "solidarnosc przeciw" - a boukuna
    wystarczy nie czytac :)

  • 14. Data: 2006-04-06 05:54:18
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Juzek Kocmientka napisał/a:
    >a boukuna
    >wystarczy nie czytac :)
    To po co tym, którzy tego nie chcą, wyciągasz to grupowe gówno z szamb
    (KF-ów) cytując całe wypowiedzi tego styjodawcy? :-)