    From: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Same Zydy
    Date: Thu, 06 Apr 2006 01:40:42 +0200

    boukun napisał(a):

    > Same Zydy z Polski byly na placu w Minsku z namiotami.
    > Ta dziennikarka GW, co ja ostatnio wypuscili, to takze podzegaczka zydowska.
    > Nie tylko na jej twarzy, ale takze na twarzy ojca i matki, nie mozna bylo
    > niezauwazyc zydostwa.
    > A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.
    >
    > boukun

    To na pewno jest boukun? Tamten pisal dlugo a tu po raz pierwszy mi sie
    zdarzylo przeczytac cala jego wypowiedz. Poza tym obecny antysemityzm
    boukuna jest strasznie przerysowany. Nie jestem boukunowym kronikarzem
    ani sekretarzem ale kazda grupa ma takie swoje elementy folklorystyczne
    i najbardziej bez sensu jest ta "solidarnosc przeciw" - a boukuna
    wystarczy nie czytac :)