  • Data: 2005-01-13 18:58:16
    Temat: Sad Grodzki - uchylenie pytan obwinionego do swiadka
    Od: slimak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sprawe przed sadem grodzkim o jazde bez swiatel mijania
    Powolalem na swiadkow policjantow
    I Sad zadawal im wiele pytan, przedstawiciel oskarzyciela tez,
    kiedy ja zaczalem zadawac podobne pytania sad uchylil je jaki nie majace
    zwiazku ze sprawa ....

    Wiekszosc tych pytan dotyczyla sposobu jazda samochodem ,spodsoby
    zatrzymania, itd ...... i sad i oskarzyciel je zadali a ja nie moge

    Probuje dowiesc ze sposob zatrzymania uniemozliwia 100% wykazanie winy
    i te pytania sa bardzo wazne ....

    Czy moge jakos zalic sie na postepowania sadu?
    Czy ktos obiekltywny moglby orzec ze moje pytania sa z tej samej polki
    co poprzednie i udzielic mi prawa ich zadania?