  • Data: 2002-02-22 21:45:33
    Temat: Sad "Grodzki"
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mialem taka dziwna sytuacje. Mianowicie zatrzymali mnie gliniarze i chcieli
    wystawic mandat. Nie zgodzilem sie wiec powiedzieli mi ze teraz sa tylko
    sady grodzkie i musza sporzadzic przesluchanie ale na komendzie. Dalej sie
    nie zgodzilem wiec umowilismy sie ze podjade do nich jak bede mial czas. W
    zwiazku z tym moje pytania:
    1. Czy nie mozna sporzadzic takiego raportu w samochodzie i czy ja musze sie
    zgodzic zeby z nimi jechac na komisariat?
    2. nic im nie podpisywalem to teraz czy moge sie wypiac na to wszystko czy
    raczej powinienem sie stawic na to spotkanie (umowa ustna - zadnych
    papierkowych zobowiazan) - chodzi mi tutaj o forme prawna a nie ludzka.
    Dzieki.
    IRek