  • 1. Data: 2007-04-24 07:30:33
    Temat: SG zarekwirowała mi auto - odszkodowanie się należy?
    Od: "dan_antoniio" <a...@o...pl>

    2 miesiące temu Straż Graniczna na przejściu Pol-Ukr zatrzymała mi pojazd
    celem wyjaśnienia autentyczności nabitych numerów nadwozia. Przekazała tego
    samego dnia pojazd Policji a ta po 1,5 miesiąca oddała mi go, ponieważ
    okazało się wszystko OK. Straż Graniczna podczas sprawdzania swoimi metodami
    (jeszcze na granicy, przy mnie) numerów VIN, uszkodziła (połamała) listwę
    plastikową przykrywającą numery nadwozia oraz starła powłokę lakierniczą w
    miejscu nabitych numerów.
    O jakie odszkodowanie mogę się starać. Już napisałem (lecz jeszcze nie
    złożyłem) podanie o odszkodowanie z tytułu uszkodzonej listwy i powłoki
    lakierniczej (wyceniłęm to na ok. 600 zł). Czy należy także dochodzić
    roszczeń z tytułu pozbawienia mnie auta na 1,5 miesiąca? Gdzie składać
    wrazie co takie podanie? Do SG czy Policji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-24 09:11:11
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    (wyceniłęm to na ok. 600 zł). Czy należy także dochodzić
    > roszczeń z tytułu pozbawienia mnie auta na 1,5 miesiąca?

    Ja jeszcze doliczyłbym część składki ubezpieczenia proporcjonalnie do czasu
    kiedy nie mogłeś korzystać z auta i conajmniej dwa bilety miesięczne!
    Obawiam się jednak, ze będą sie chcieli wywinąc od płacenia podając jakies
    powody typu brak wyceny rzeczoznawcy i będziesz musiał iśc do sądu.

    Gdzie składać
    > wrazie co takie podanie? Do SG czy Policji?

    Najpierw do SG - przecież to oni zabrali auto.

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro