  • 1. Data: 2007-04-23 21:29:04
    Temat: przejęcie praw autorskich - prawa intelekturlanego
    Od: "Przemek" <s...@o...pl>

    Witam,

    czy w momecie gdy złożę pracodawcy wypowiedznie umowy o pracę, między innymi
    dlatego że nie wypłacał mi wynagrodzenia przez pół roku - mogę przejąć prawa
    do projektów które wykonałem podczas okresu pracy u tego pracodawcy ?

    przekaże mu je spowrotem gdy spłaci zaległości wobec mnie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2007-04-24 13:00:11
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy ?
    >
    > przekaże mu je spowrotem gdy spłaci zaległości wobec mnie.

    A możesz przejąć jego samochód albo mieszkanie? oczywiście zgodnie z prawem?
    Bedzie to traktowane identycznie....

  • 3. Data: 2007-04-24 14:41:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.04.2007 TMK <t...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Przemek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A możesz przejąć jego samochód albo mieszkanie? oczywiście zgodnie z prawem?
    > Bedzie to traktowane identycznie....

    Nie będzie :)

    --
    Marcin