  • 1. Data: 2007-04-23 23:12:46
    Temat: termin płatności, a data wystawienia faktury
    Od: r...@g...com

    Witam

    Bardzo bym prosił o informację gdzie mogę znaleźć stosowny art.,
    podstawę prawną co do terminu, kiedy dostawca usługi dostępu do
    internetu jest zobowiązany do wystawienia nowej faktury.
    Jak to się ma do terminu płatności?, czy określono jakiś konkretny
    przedział czasowy?.
    Kwestia może okazać się sporna w momencie gdy mój usługodawca termin
    płatności określa na 8 dni po wystawieniu faktury, nie biorąc jeszcze
    pod uwagę faktu oraz czasu dostarczenia faktury do mnie. Zawsze
    fakturę otrzymuje pocztą parę dni po terminie płatności. Czy są jakieś
    regulacje prawne w tej kwestii.

    serdecznie dziękuję za odpowiedź.