  • 1. Data: 2007-04-23 19:19:23
    Temat: ZUS-wezwanie do zapłaty zaległości po 6 latach
    Od: "kenowyt#@ok.op.pl" <n...@o...pl>

    Witam
    Otrzymałem wezwanie do zapłaty zaleglych składek które były wymagalne w roku
    2001. Chodzi o dwa miesiące.W 2003 r zakończyłem całkowicie DG i oczywiście
    ZUS został powiadomiony.Od tamtej pory nic mi nie przysyłano.Na ten moment nie
    mam 100 % pewności co do tych ew.zaległości.Jeżeli faktycznie one sa to
    ok.zapłacic pewnie trzeba będzie.Tylko dlaczego ZUS czekał tyle lat? czy mozna
    się z tego wybronic ,chocby z odsetek nawet pozywając ich do sadu o
    opieszałość?

    pozdrawiam Adrian

  • 2. Data: 2007-04-24 06:53:12
    Temat: Re: ZUS-wezwanie do zapłaty zaległości po 6 latach
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "kenowyt#@ok.op.pl" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2e9c.0000010b.462d06bb@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > mozna
    > się z tego wybronic ,chocby z odsetek nawet pozywając ich do sadu o

    ZUS ma nawet 10 lat na sciganie zaleglosci, a czekaja
    tak dlugo bo:
    a) maja balagan i dopiero teraz znalezli
    b) czekali az urosna odsetki

    Mozesz probowac ukladac sie z nimi, stworza plan splat
    i byc moze umorza odsetki, a przynajmniej nie beda naliczac od dnia ugody.

    pzdr
    tomek