    From: "michael" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SDI jego podział a umowa ??
    Date: Sat, 29 Mar 2003 21:41:52 +0100

    witam ponownie!
    kilka dni wczesniej pisalem o emailu z grozbami wyslanego z mojego IP przez
    goscia podlaczonego do mojej sieci...
    teraz chcialem zapytac czy orientujecie sie jak wyglada sprawa z podzialem
    lacza - wiem ze nie jest to zabronione ale jak juz dzielimy je na kilka osob
    zeby rozbic koszta to czy trzeba spisywac jakas wewnetrzna umowe pomiedzy
    userami sieci? jesli tak to jaka bo wtedy trzeba by pewnie podatek placic
    jeszcze tak? w naszym kraju wszystko jest pod gorke dlatego prosze o wasze
    opinie - jak wy rozwiazaliscie ta kwestie? a pytam bo pewnie teraz moze sie
    zrodzic problem czy mam legalnie podzielone lacze...
    z gory dzieki za pomoc,
    michael