  • 11. Data: 2006-08-03 17:35:38
    Temat: Re: Rozliczenia z pracy w UK nieopodatkowanej
    Od: wombi <j...@d...pl>

    bulba napisał(a):
    > Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > kazda umowe zatwierdza sejm?

    Tak - kazda ,ktora dotyczy m.in. obowiazkow obywatelskich okreslonych w
    Konstytucji (art.89 ust.1 pkt 2 Konstytucji).A o obowiazek placenia
    podatkow wynika z art.84 Konstytucji.

  • 12. Data: 2006-08-03 18:57:22
    Od: "bulba" <s...@t...com>

    > Tak - kazda ,ktora dotyczy m.in. obowiazkow obywatelskich okreslonych w
    > Konstytucji (art.89 ust.1 pkt 2 Konstytucji).A o obowiazek placenia
    > podatkow wynika z art.84 Konstytucji.

    czyli nie kazda....
    oczywiscie w tym przypadku zatwierdza...
    niemniej jednak w pewnych kregach, gdybys posluzyl sie takim skrotem
    myslowym musialbys sie liczyc z ponownym podchodzeniem do egzaminu....

  • 13. Data: 2006-08-03 19:07:22
    Od: wombi <j...@d...pl>

    bulba napisał(a):
> [...]
    > niemniej jednak w pewnych kregach, gdybys posluzyl sie takim skrotem
    > myslowym musialbys sie liczyc z ponownym podchodzeniem do egzaminu....

    Ale tu nie egzamin.I niech tak zostanie : ).Poza tym wiekszosc osob na
    grupie posluguje sie skrotami myslowymi i czesto biora sie z tego
    niedomowienia mimo,ze kazdy mial to samo na mysli.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-08-03 19:30:24
    Od: "Garel" <b...@o...pl>

    > Musisz więcej poczytać i co nieco rozumieć jeszcze z tego co będziesz
    > czytał. Ww kwestia jest uregulowana w naszym kraju.

    Jak to?
    Chodzi Ci o zakaz?
    No niby jest ale firmy w ktorych grasz nie sa w Polsce , wiec tak jak by nie
    grasz w Polsce
    tylko na serwerze firmy czyli na Malcie, wiec mozesz powiedziec, ze byles w
    niemczech
    postawiles tam zaklad i co wtedy albo ze byles na Malcie i tam grales, co z
    podatkiem?

    Nie jestem prawnikiem , wiec moze wszystkiego nie wiem na ten temat :/