  • 1. Data: 2006-08-02 15:12:49
    Temat: zwrot podatku
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Moze mi ktos doradzi.
    W maju zmarla moja mama. Nie zamykalam jej konta bankowego, bo liczylam na
    zwrot podatku z urzedu skarbowego. Nalezal sie zwrot 526 zl. Poniewaz juz te
    pieniadze powinny byc przelane, dzis zadzwonilam do urzedu czemu jeszcze
    tych pieniedzy nie ma. Pan mi powiedzial, ze osoba zmarla i mozna
    przeprowadzic sadowe postepoawnie spadkowe.
    Niby wszystko jest proste, ale...
    Moja mama ma w banku debet, razem z odsetkami juz jest 630 zl. Wlasnie z
    tego powodu nie zamykalismy tego konta bo liczylismy, ze wplyna pieniadze ze
    Skarbowego, doplaci sie roznice i zamknie sie konto.
    Tylko przeprowadzenie postepowania spadkowego to 3x20 zl akty urodzenia 3x20
    zl znaczki skarbowe, pewno jakis prawnik i moze jakas oplata sadowa.
    Teraz moje pytanie. Czy jest jakis prosty sposob, zeby bank dostal te
    pieniadze ze Skarbowego na splate tego debetu?

    Pozdrawiam Anna

  • 2. Data: 2006-08-02 15:28:25
    Temat: Re: zwrot podatku
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    dexth napisał(a):
> [...]
    > Teraz moje pytanie. Czy jest jakis prosty sposob, zeby bank dostal te
    > pieniadze ze Skarbowego na splate tego debetu?

    Czy te 526 i debet na koncie to jedyne co jest w masie spadkowej? W
    takim razie może najprościej będzie spadek odrzucić?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-02 15:43:13
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy te 526 i debet na koncie to jedyne co jest w masie spadkowej? W
    > takim razie może najprościej będzie spadek odrzucić?

    W banku mamy zamiar splacic debet bez wzgledu na to jak sie sprawy potocza.

    Pozdrawiam Anna