  • 51. Data: 2011-02-02 14:52:13
    Temat: Re: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:kjzvd12rcy4.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > O Jezu co za brednie.

    To napisz coś mądrego po prostu. Podaj podstawę prawną.

  • 52. Data: 2011-02-02 15:25:53
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Nie ma żadnych powtarzaczy ani przed ani za zjazdami. Pytanie brzmiało:
    > komu i jaki konkretnie zarzut chciałbyś postawić (jaka jest praktyka
    > sądów, podałem już w tym wątku)

    No i napiszę kolejny raz - zielone światło nei daje prawa wjazdu na zajęte
    już skrzyżowanie.

    Ręce opadywują ;) Chłopie!! Co za głupoty wypisujesz ?
    Zdefiniuj "zajęte skrzyżowanie". Podpowiem- w Poznaniu nie ma "niezajętych"
    nawet przez moment. Sugerujesz całkowite zablokowanie miasta???

  • 53. Data: 2011-02-02 15:55:04
    Od: Nikuś <q...@w...pl>

    Tak wiec widze, ze na rondzie Kaponiera w Poznaniu NIE wolno zawracać,
    bo grozi to stłuczką ;-))

  • 54. Data: 2011-02-02 16:54:30
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Nikuś napisał:

    > Tak wiec widze, ze na rondzie Kaponiera w Poznaniu NIE wolno zawracać,
    > bo grozi to stłuczką ;-))

    Na żadnej ulicy jednokierunkowej nie wolno zawracać, w całej Polsce.

  • 55. Data: 2011-02-02 17:07:17
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 16:25, Nostradamus pisze:
> [...]
    > Zdefiniuj "zajęte skrzyżowanie". Podpowiem- w Poznaniu nie ma
    > "niezajętych" nawet przez moment. Sugerujesz całkowite zablokowanie

    W tym wypadku:
    zajete = zrobisz bum
    Jezeli ni ewjechales nikomu w bok, to znaczy, ze z Twojego punktu
    widzenia bylo "niezajete"

    Orzecznictwo sam podales - zasada jest prosta:
    - winny - ma do klepania przód
    - ofiara - ma do klepania bok :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 56. Data: 2011-02-02 17:17:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikuś" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Tak wiec widze, ze na rondzie Kaponiera w Poznaniu NIE wolno zawracać,
    bo grozi to stłuczką ;-))

    A kto będzie wiedział, skąd przyjechałeś, gdy zrobisz te pół okręgu?

  • 57. Data: 2011-02-02 18:05:45
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 18:17, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > bo grozi to stłuczką ;-))
    >

    > A kto będzie wiedział, skąd przyjechałeś, gdy zrobisz te pół okręgu?

    mówimy o zawracaniu - zjechanie z ronda trzecim zjazdem to inna historia :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 58. Data: 2011-02-02 18:43:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2011 8:49 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Proszę, przeczytaj definicję skrzyżowania. Wszak cały ten klomb z
    > okalającą go ulicą jest skrzyżowaniem - moim zdaniem jednym.

    no wiec masz duze zwykle skrzyzowanie, na którym jeden gość kręci sobie
    kółka na środku. I nagle twierdzisz, ze gościu z bączkiem ma pierwszeństwo.

  • 59. Data: 2011-02-02 18:43:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2011 8:51 AM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > W mojej wsi (Nowy Sącz) są takie liczniki. Nie szukaj daleko.

    > No i napiszę kolejny raz - zielone światło nei daje prawa wjazdu na

    skrzyzowanie nie jest zajęte.

  • 60. Data: 2011-02-02 18:44:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2011 9:55 AM, Nikuś wrote:

    > Tak wiec widze, ze na rondzie Kaponiera w Poznaniu NIE wolno zawracać,
    > bo grozi to stłuczką ;-))

    nie nie wolno tylko nie powinno sie

    bo i wolno i da sie i mozna.