eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRobienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych › Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
  • Data: 2008-05-09 13:14:37
    Temat: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
    Od: "Lukaszzzzzzzz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy sa jakieś przeciwskazania prawne co do zrobienia zdjęcia, filmu gościowi
    na jego prywatnej posesji w celu udowodnienia mu wyłudzania chorobowego? Mam
    jednego sasiada. Siedzi już 3 miesiące na chorobowym, leczy się na uraz
    barku. Jednoczesnie gościu normalnie funckjonuje. Rąbie siekierą drewno do
    kominka - ma jezscze sporą kupke do porąbania. Zapytacie: co mnie to
    obchodzi? Ano są 2 powody: 1. Gosciu mnię ciąga po sądach że mu wykręciłem
    ten bark i dlatego siedzi na tym chorobowym 2. Mówiąc oględnie gościu
    kradnie nasze podatki