eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRobienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych › Re: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
  • Data: 2008-05-09 16:06:18
    Temat: Re: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukaszzzzzzzz pisze:
    > Czy sa jakieś przeciwskazania prawne co do zrobienia zdjęcia, filmu gościowi
    > na jego prywatnej posesji w celu udowodnienia mu wyłudzania chorobowego? Mam

    Póki nie zrobisz tego za pomocą jakiegoś umieszczonego na jego terenie
    podglądu lub nie stosujesz jakichś "środków specjalnych" pozwalających
    np. na "przebicie" się przez ściany (jak np. te nowe gadżety do
    prześwietlania pojazdów za pomocą promieniowania rozproszonego) to
    możesz sobie rejestrować wszystko, co możesz zobaczyć "na własne oczy" -
    bo żadnego zakazu nie ma.