eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z odbioru zamówieniaRezygnacja z odbioru zamówienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: davido <d...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z odbioru zamówienia
    Date: Thu, 16 Feb 2006 17:50:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <p...@n...com>
    NNTP-Posting-Host: abmm38.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1140108611 22316 83.7.232.38 (16 Feb 2006 16:50:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Feb 2006 16:50:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:367488
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Pozdrawiam wszystkich stałych bywalców, bo jestem tu pierwszy raz.
    Przeszukałem Google, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

    Administruję serwisem sprzedającym produkty przez Internet. Wysłaliśmy
    zamówienie do pewnej uprzejmej pani 14 lutego przesyłką priorytetową.
    Do dzisiaj (16 luty) przesyłka do niej nie dotarła (zgodnie z
    zapewnieniami poczty powinna być wczoraj). W związku z tym pani grozi
    rezygnacją. Ze swojej strony _dołożyliśmy wszelkich starań_, aby
    przesyłka była wysłana jak najszybciej. W naszym regulaminie
    gwarantujemy jak najszybsze wysłanie zamówienia listem priorytetowym.
    Nigdzie nie gwarantujemy, że paczka będzie na drugi dzień. Kto w
    związku z tym musi ponieść koszty w przypadku rozwiązania umowy.
    Stanowisko klientki jest następujące:

    "...moje odstapienie od umowy (jesli tak sie zdarzy) bedzie mialo miejsce
    niejako z "Panstwa winy" bo ja sie nie rozmyslilam z zakupow,tylko Panstwo
    nie zadbali o prawidlowy czas dostawy ( mozna bylo zadzwonic na poczte i
    dowiedziec sie czy przesylka zostala dostarczona w deklarowanym
    czasie,zgodnie z tym co zapewnia poczta polska w ramach priorytetu)..."

    Z jedną rzeczą się zgadzam - klienta ma prawo nie obchodzić, z jakiego
    powodu przesyłka nie dotarła tak szybko, jak się spodziewał.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    davido

    ps. Pewnie ten temat był już kiedyś poruszony - jeśli tak, proszę o
    link do niego (być może źle dobierałem słowa kluczowe jak szukałem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1