eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z odbioru zamówieniaRe: Rezygnacja z odbioru zamówienia
  • Data: 2006-02-16 17:35:23
    Temat: Re: Rezygnacja z odbioru zamówienia
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 16 Feb 2006 17:50:34 +0100, davido <d...@n...com> wrote:

    >Z jedną rzeczą się zgadzam - klienta ma prawo nie obchodzić, z jakiego
    >powodu przesyłka nie dotarła tak szybko, jak się spodziewał.
    Klienta nie obchodzi? Wybral dostawe za posrednictwem poczty - poczta
    deklaruje ze iles % (ok 95% jak dobrze pamietam) priorytetow doreczaja
    na nastepny dzien. Jezeli klient chcial miec 100% pewnosci to powinien
    wybrac inny rodzaj dostawy - przesylka kurierska - a jesli sklep na to
    nie pozwala - znalezc inny sklep.

    Skoro klient wybral poczte - to jest od niej zalezny - i nie ma sie co
    tlumaczyc ze go to nie obchodzi. Fakt, ze na miejscu klienta bylbym
    mniej lub bardziej wkurzony gdyby mi zalezalo na czasie, ale nie
    mialbym pretensji do sklepu, jezeli sklep zrealizowal swoje obietnice
    (czyli wywiazal sie z oferty).

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1