  • 31. Data: 2004-08-15 17:54:37
    Temat: Re: Rewizja policji o nielegalne oprogramowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Nikt, bo ustawodawca przewidział tylko odszkodowanie i zadośćuczynienie za
    > niesłuszne pozbawienie wolności. Jeśli zastosowanie zabezpieczenia majątkowego
    > nastąpi zgodnie z prawem nie mamy do czynienia z działaniem bezprawnym, a co za
    > tym idzie żadne odszkodowanie nie przysługuje.

    To do d*.*y takie prawo...

  • 32. Data: 2004-08-15 18:01:37
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej Lawa napisał(a):

    > To do d*.*y takie prawo...

    Głosuj na Samoobronę może zmieni prawo ...

    --
    JOHNSON :)

  • 33. Data: 2004-08-15 19:04:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Głosuj na Samoobronę może zmieni prawo ...

    A masz może jakieś bardziej sensowne propozycje?

    Rozumiem, że Lepper może być twoim idolem, ale ja tam jego organizacji i
    jego samego raczej nie lubię...

  • 34. Data: 2004-08-15 19:53:58
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > A masz może jakieś bardziej sensowne propozycje?
    >
    > Rozumiem, że Lepper może być twoim idolem, ale ja tam jego organizacji i
    > jego samego raczej nie lubię...

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale zgadaj się z sąsiadami, ogłoście niepodległość, a
    potem sobie uchwalicie kodeksy jakie będziecie chcieli. To bardziej
    konstruktywnie?

    --
    JOHNSON :)

  • 35. Data: 2004-08-16 06:21:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik Andrzej Lawa napisał(a):

    > 291 kpk w związku z art. 295 kpk - powinni spokojnie zabrać cały komputer
    i nie
    > jest to żadna złośliwość czy niekompetencja.

    jedna rzecz mnie tylko dziwi, jak tak to prawnicy czepiaja sie nawet
    przecinkow, ktore potrafia zmienic sens merytoryczny danego przepisu, a tu
    tymczasem oba te artykuly mowia o "popelnieniu przestepstwa" my tymczasem
    rozmawiamy o "podejzeniu popelnienia przestepstwa" czyli ustaleniu czy bylo
    ono popelnione czy nie bylo

  • 36. Data: 2004-08-16 07:09:56
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik szerszen napisał(a):

> [...]
    > rozmawiamy o "podejzeniu popelnienia przestepstwa" czyli ustaleniu czy bylo

    Przeczytaj dokładnie te przepisy.
    Mowa o "popełnieniu przestępstwa" w sensie obiektywnym, to znaczy że miało
    miejsce takie przestępstwo, ale nie koniecznie sprawca został już skazany.
    Zajęcie może nastąpić:
    291 - u oskarżonego - osoba której co najmajmniej przestawiono zarzut, nie
    koniecznie skazanego;
    295 - u osoby podejrzanej - czyli u osoby co do której istnieją tylko podstawy
    do postawawienia zarzutu;

    --
    JOHNSON :)

  • 37. Data: 2004-08-16 09:35:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:
    > Mowa o "popełnieniu przestępstwa" w sensie obiektywnym, to znaczy że miało
    > miejsce takie przestępstwo, ale nie koniecznie sprawca został już skazany.

    W hipotetycznej sytuacji nie miało miejsca (zakładam, że wszystko jest
    legalne).

> [...]
    > koniecznie skazanego;
    > 295 - u osoby podejrzanej - czyli u osoby co do której istnieją tylko podstawy

    Podstawy? Np. typu "ma komputer, a wiadomo, że wszyscy co mają komputer,
    mają nielegalne oprogramowanie i/lub multimedia"?