  • 1. Data: 2004-08-13 09:50:49
    Temat: kredyt studencki - nowe zasady, czy juz?
    Od: "..." <n...@s...pl>

    witam,
    mam pytanko w zwiazku z zapowiadanymi zmianami dotyczacymi pref. kredytu
    studenckiego
    (http://www.men.waw.pl/szk-wyz/sprawy_studenckie/zmi
    any_w_systemie_pozyczek.
    php)
    czy te zmiany weszly juz w zycie??
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-08-13 13:49:19
    Temat: Re: kredyt studencki - nowe zasady, czy juz?
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    Witam,
    nigdy nie bralam takiego kredytu a tez bym chciala skorzystac ,
    zapewne jestes bardziej doswiadczony w takiej sytuacji . mam krotkie
    pytanko ile mozna wziazc takiego kredytu i czy majac ostatni semestr
    przed soba mozna jeszcze sie zalapac?? dzieki za odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-13 17:22:41

> [...]
    > pytanko ile mozna wziazc takiego kredytu
    > i czy majac ostatni semestr
    > przed soba mozna jeszcze sie zalapac?? dzieki za odpowiedz

    jesli nie masz wiecej niz 26 lat to tak
    ale wyplaca ci tylko tyle rat ile miesiecy nauki ci jeszcze zostalo
    http://www.kredyt.studencki.prv.pl/
    pozdr.