  • 1. Data: 2009-09-06 15:54:47
    Temat: Reklamy/ulotki za wycieraczką
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Co jakiś czas na moim osiedlu ktoś wkłada samochodom za wycieraczki różne
    ulotki.
    Niby nic, ale mam dość właściwie co dwa dni rano zdrapywać rozmokły papier
    z szyby.
    Czy jest możliwość, aby przykładnie ukarać firmę reklamującą się w ten
    sposób?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2009-09-07 15:21:22
    Temat: Re: Reklamy/ulotki za wycieraczką
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 6, 4:54 pm, Pawel <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > z szyby.
    > Czy jest możliwość, aby przykładnie ukarać firmę reklamującą się w ten

    Hehe, wiem, ze jak jestem poirytowany to tez chce zaczac od karania,
    ale proponuje przykleic w widocznym miejscu informacje, ze prosisz o
    nie zostawianie zadnych ulotek. Albo zamiast przyklejania zostaw taka
    kartke na desce rozdzielczej pod szyba. Wtedy jelsi Ci zostawia jeszce
    raz ulotke - zadzwon i popros, zeby nie zostawiali :) A jak jeszcze
    raz zostawia, to fpierdól i do lochu :)

  • 3. Data: 2009-09-07 18:07:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał

> [...]

    kartke na desce rozdzielczej pod szyba. Wtedy jelsi Ci zostawia jeszce
    raz ulotke - zadzwon i popros, zeby nie zostawiali :)

    ===
    Świetny pomysł. Niech nalepi na każdym kole informację że prosi
    o niezabieranie mu kół czy kołpaków oraz nieprzekłuwanie opon.
    Dalej trzeba auto oblepić naookoło karteczkami z prośbą żeby
    nie rysowali lakieru oraz na szybach żeby szyb nie potłukli.
    Potem jeszcze tylko plakaciki na twarzy i innych częściach ciała
    z apelem o nieuderzanie ręką, nogą ani narzędziem.

  • 4. Data: 2009-09-07 18:11:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ntoo
    *Pawel* napisał(-a):

> [...]
    > papier z szyby.
    > Czy jest możliwość, aby przykładnie ukarać firmę reklamującą się w ten

    Mój pomysł nie mieści się w ramach tej grupy: owinąć taką ulotką kamień
    i zwrócić reklamującej się firmie. Przez okno.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2009-09-07 19:20:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    Co do zasady, stanowi to wykroczenie z art. 63a kw. Poświęcić się z kilkoma
    sąsiadami, ująć sprawcę i sądzę, że jak się rzecz rozejdzie, to
    przynajmniej na tym osiedlu nie będą śmiecić.

  • 6. Data: 2009-09-08 08:09:22
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > Potem jeszcze tylko plakaciki na twarzy i innych częściach ciała
    > z apelem o nieuderzanie ręką, nogą ani narzędziem.

    Alek na prezydęta!!!!!