  • 1. Data: 2009-09-05 19:28:44
    Temat: Jak przemówić do rozsądku nadawcom smsów?
    Od: ant <a...@n...tld>

    Jak przemówic do rozsądku nadawcom smsów
    następującej treści:

    "Właściciel numeru XXXYYYYYY proszony jest o wysłanie
    smsa o tresci START na 7218 a wyslane zostana 4 oczekujace
    wiadomosci MMS-zyczenia
    2,44zl/sms"

    Jak dowiedzieć się, kto jest nadawcą tych smsów
    (nazwa firmy, adres, nip, regon) bo coś czuję, że mój
    operator mi tych danych nie poda... A może poda?

  • 2. Data: 2009-09-05 22:53:21
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku nadawcom smsów?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Wrz, 21:28, ant <a...@n...tld> wrote:

    > Jak dowiedzieć się, kto jest nadawcą tych smsów
    > (nazwa firmy, adres, nip, regon) bo coś czuję, że mój
    > operator mi tych danych nie poda... A może poda?

    Tablice numeracji na UKE.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2009-09-06 11:14:30
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ant pisze:
> [...]
    > (nazwa firmy, adres, nip, regon) bo coś czuję, że mój
    > operator mi tych danych nie poda... A może poda?

    Z tego co widzę to najpierw musiałeś wysłać jakiegoś sms-a aktywującego
    usługę, a potem się rozmyśliłeś;)

    Usuwałem już kilkanaście razy tego typu sprawy. Ja robię to tak:
    1.Wyszykuje w googlach do kogo należy numer ( proponuję frazę:
    7218+regulamin )
    2.W regulaminie zawsze musi być podany adres i numer kontaktowy do
    organizatora konkursu.
    3.Dzwonię i stanowczo proszę o wyrejestrowane numeru XXXXXYYYYY z bazy
    danych.

    100% skuteczności!!
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-09-06 13:00:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > organizatora konkursu.
    > 3.Dzwonię i stanowczo proszę o wyrejestrowane numeru XXXXXYYYYY z bazy

    nie, ja tez to dostalem i to jest klasyczne oszustwo bo zadnych zyczen nie
    oczekiwalem

  • 5. Data: 2009-09-06 13:19:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Tomaszek <t...@j...pl> pisze:

> [...]
    > organizatora konkursu.
    > 3.Dzwonię i stanowczo proszę o wyrejestrowane numeru XXXXXYYYYY z bazy

    To ile *już* wydałeś na takie "wyrejestrowania"?
    Czy może tobie za to nie płacą? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ci, którzy mają grzbiet włochaty, bywają bardzo bezlitośni.

  • 6. Data: 2009-09-06 16:58:46
    Od: ant <a...@n...tld>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > nie, ja tez to dostalem i to jest klasyczne oszustwo bo zadnych zyczen
    > nie oczekiwalem

    Z tego co wygooglałem, to Wapster.
    Na wapsterze, owszem ,załozyłem konto wiele lat temu.
    Nie pamietam hasła do wapstera... I co wapster na to?
    Mogę je sobie przypomnieć za 2,44zł

    http://www.wapster.pl/password.aspx?menu=2&pos=8

    "Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania zapomnianego
    loginu lub hasła jest wysłanie SMS-a o treści HASLO na numer
    7228. Koszt SMS-a wysłanego na numer 7228 wynosi 2 PLN (2,44
    z VAT). Po chwili otrzymasz SMS-a z Twoim hasłem i loginem.
    Możesz również wypełnić poniższy formularz. Nasi konsultanci
    wyślą odpowiedź poprzez SMS w przeciągu 24 godzin. Koszt usługi
    wynosi 50 wapsterów."

    Jeśli nie mam 50 wapsterów lub 2,44zł to nie przysługuje
    mi prawo do edycji lub usunięcia moich danych?

    To legalne?

  • 7. Data: 2009-09-06 18:14:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Wrz, 18:58, ant <a...@n...tld> wrote:

    > Jeśli nie mam 50 wapsterów lub 2,44zł to nie przysługuje
    > mi prawo do edycji lub usunięcia moich danych?
    >
    > To legalne?

    Tak, bo nie jest to jedyna forma wypisania sie z ich uslugi.

    Mozesz p oprostu na adres siedziby spolki Wapster wyslac listem
    poleconym cofniecie zgody na wykorzystywanie Twojego nr telefonu w
    celach marketingowych.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-09-06 18:27:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Wrz, 18:58, ant <a...@n...tld> wrote:

    > Jeśli nie mam 50 wapsterów lub 2,44zł to nie przysługuje
    > mi prawo do edycji lub usunięcia moich danych?
    >
    > To legalne?

    jeszcze dodam:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Numery_Specja
    lne.pdf
    Tutaj masz namiary na Wapstera. Wyslij maila z zadaniem usuniecia
    Twojego nr tel lub do nich zadzwon.

    Ja z Wapsterem nigdy doczynienia nie mialem, ale z inna firma (smsy w
    stylu wlasnie wygrales 10 tys) poszlo bez problemu - wyslalem maila ze
    swoim nr telefonu, po 2 dniach dostalem info o usunieciu numeru z
    bazy. I od tego czasu spokoj :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-09-06 19:29:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co widzę to najpierw musiałeś wysłać jakiegoś sms-a aktywującego
    > usługę, a potem się rozmyśliłeś;)

    Nie. Do mnie też podobne kretyńskie wiadomości dochodzą. juz się
    zastanawiałem, czy nie złożyć zawiadomienia, ze ktoś adresowane do mnie
    wiadomości przechwytuje - tak dla grandy po prostu.

  • 10. Data: 2009-09-06 20:12:31
    Od: ant <a...@n...tld>

    Rafal M wrote:
> [...]
    > stylu wlasnie wygrales 10 tys) poszlo bez problemu - wyslalem maila ze
    > swoim nr telefonu, po 2 dniach dostalem info o usunieciu numeru z

    Dziękuję, spróbuję :-)