  • 1. Data: 2009-09-06 10:45:00
    Temat: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    krotkie pytanie: w ilu egzemplarzach mam zlozyc w prokuraturze
    zawiadomienie o popelnieniu przestwpstwa przez przedsiebiorstwo? w
    jednym wystarczy (dla prokuratora), czy takze mam drugi zalaczyc (np.
    do przeslania przedsiebiorcy przez prokuratora)? oczywiscie jeden dla
    siebie za potwierdzeniem.

  • 2. Data: 2009-09-06 12:16:02
    Temat: Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    >czy takze mam drugi zalaczyc (np.
    > do przeslania przedsiebiorcy przez prokuratora)?

    Jemu? A po co ma sie przygotowac do ew przesluchania??

    Bogdan

  • 3. Data: 2009-09-06 12:28:07
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 6 Wrz, 14:16, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Jemu? A po co ma sie przygotowac do ew przesluchania??

    wlasnie z takiego samego zalozenia wyszedlem! niestety zmylila mnie
    procedura np. skargi do wsa, gdzie sklada sie takze odpis. no nic,
    dzieki za informacje!

  • 4. Data: 2009-09-06 19:23:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sarpedon pisze:

    > wlasnie z takiego samego zalozenia wyszedlem! niestety zmylila mnie
    > procedura np. skargi do wsa, gdzie sklada sie takze odpis. no nic,
    > dzieki za informacje!

    I tak najpierw to Ty będziesz przez policję przesłuchiwany.

    --
    Liwiusz