eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w GSM › Reklamacja w GSM
  • Data: 2008-03-25 19:42:47
    Temat: Reklamacja w GSM
    Od: "B." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
    do uwzględnienia mojej reklamacji.

    Probelm po którce jest taki:
    * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
    kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
    poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
    ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
    * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
    miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
    warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
    * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
    * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
    została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
    zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
    (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
    * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
    zmienne.

    Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
    dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
    tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

    (przepraszam że tę wiadomość umieszczam ponownie, lecz moja poprzednia
    zginęła w gąszczu spamu viagrowego i podobnego)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1