-
1. Data: 2008-03-25 19:42:47
Temat: Reklamacja w GSM
Od: "B." <k...@g...com>
Witam
Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
do uwzględnienia mojej reklamacji.
Probelm po którce jest taki:
* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
zmienne.
Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
(przepraszam że tę wiadomość umieszczam ponownie, lecz moja poprzednia
zginęła w gąszczu spamu viagrowego i podobnego)