-
1. Data: 2007-05-02 12:11:16
Temat: Reklamacja uznana a sprzet nadal niesprawny
Od: f...@g...com
Witam,
mam problem z reklamacją w pewnej firmie komputerowej. Oddałem do
reklamacji płytę główną i procesor 30 marca. Obie reklamacje zostały
uznane i dostałem nowy procesor oraz naprawioną płytę główną (25
kwietnia). Okazało się jednak, że procesor został wymieniony na model
niekompatybilny z tym, który oddawałem do serwisu, a co za tym idzie
nie współpracuje z płytą główną jaką posiadam. Zatem odniosłem
procesor do sklepu i po kilku dniach otrzymałem procesor, kompatybilny
z moją płytą (30 kwietnia). Jakie było moje zdziwienie, jak okazało
się, że płyta główna się nie uruchamia! Teoretycznie naprawiona płyta
główna okazała się w dalszym ciągu niesprawna. Dzisiaj mamy 2 maja a
ja w dalszym ciągu jestem bez sprawnego sprzętu. Czy przysługują mi
jakieś prawa jeśli chodzi o w dalszym ciągu niesprawną płytę główną?
Nie mogę sobie pozwolić na kolejny miesiąc czekania i chciałbym się
dowiedzieć czy mogę coś w tym kierunku zrobić?
--
Pozdrawiam,
Marcin