eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja uznana a sprzet nadal niesprawny › Reklamacja uznana a sprzet nadal niesprawny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.gamma.r
    u!Gamma.RU!postnews.google.com!l77g2000hsb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: f...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja uznana a sprzet nadal niesprawny
    Date: 2 May 2007 05:11:16 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.3.59.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1178107877 4313 127.0.0.1 (2 May 2007 12:11:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 May 2007 12:11:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3)
    Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l77g2000hsb.googlegroups.com; posting-host=83.3.59.242;
    posting-account=sfHMUAwAAAAZraOTRGuY2ezpabRcZB_4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459484
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    mam problem z reklamacją w pewnej firmie komputerowej. Oddałem do
    reklamacji płytę główną i procesor 30 marca. Obie reklamacje zostały
    uznane i dostałem nowy procesor oraz naprawioną płytę główną (25
    kwietnia). Okazało się jednak, że procesor został wymieniony na model
    niekompatybilny z tym, który oddawałem do serwisu, a co za tym idzie
    nie współpracuje z płytą główną jaką posiadam. Zatem odniosłem
    procesor do sklepu i po kilku dniach otrzymałem procesor, kompatybilny
    z moją płytą (30 kwietnia). Jakie było moje zdziwienie, jak okazało
    się, że płyta główna się nie uruchamia! Teoretycznie naprawiona płyta
    główna okazała się w dalszym ciągu niesprawna. Dzisiaj mamy 2 maja a
    ja w dalszym ciągu jestem bez sprawnego sprzętu. Czy przysługują mi
    jakieś prawa jeśli chodzi o w dalszym ciągu niesprawną płytę główną?
    Nie mogę sobie pozwolić na kolejny miesiąc czekania i chciałbym się
    dowiedzieć czy mogę coś w tym kierunku zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1