  • 1. Data: 2007-05-02 08:28:58
    Temat: PIP czy Sąd Pracy?
    Od: "Karol Stajkowski" <k...@w...pl>

    Witam
    Pracodawca odmawia udzielenia urlopu wychowawczego. Wysłałem skargę do PIP.
    To wystarczy, czy trzeba złożyć pozew do sądu pracy? A jeżeli trzeba, to
    wybrać postępowanie uproszczone czy zwykłe? Czy mąż może być pełnomocnikiem
    żony i reprezentować ją przed sądem nie będąc prawnikiem?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-05 18:03:36
    Temat: Re: PIP czy Sąd Pracy?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Karol Stajkowski napisał(a):
    > Pracodawca odmawia udzielenia urlopu wychowawczego. Wysłałem skargę do PIP.
    > To wystarczy, czy trzeba złożyć pozew do sądu pracy?

    o co?

    > A jeżeli trzeba, to
    > wybrać postępowanie uproszczone czy zwykłe?

    po prostu napisać pozew

    > Czy mąż może być pełnomocnikiem
    > żony i reprezentować ją przed sądem nie będąc prawnikiem?

    tak

    KG