eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja usługi płatnej SMSem › Reklamacja usługi płatnej SMSem
  • Data: 2006-11-20 12:14:43
    Temat: Reklamacja usługi płatnej SMSem
    Od: "Adam" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Chciałem skorzystać z usługi internetowej oferowanej przez pewnego
    usługodawcę (A) płatnej za pomocą SMS Premium. Obsługę kodów dla

    A oferuje oczywiście pośrednik (B). Opłatę wnoszę operatorowi (C),

    który uwzględnił ją na fakturze.
    Problem polega na tym, że SMSa wysłałem ale kodu nie dostałem.
    Zatem nie mogłem skorzystać z usługi A. Pośrednik B udaje głupa i
    raczej u niego nic nie wskóram. Operator A twierdzi, że z jego strony

    wszystko gra i muszę iść gdzie indziej. Jak zatem należy
    postępować dalej? Kto według polskiego prawa jest sprzedawcą
    wspomnianej usługi? Czy skoro na fakturze jest opłata za SMS Premium,

    oznacza to, że to operator C sprzedał mi tę usługę i zatem to on
    odpowiada za jej nienależyte dostarczenie? Czy może SMS jest tu tylko

    nośnikiem (kodu), za który płacę, a sama usługa jest formalnie za
    darmo? Jakie przepisy to regulują?
    Pozdrawiam.
    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1