  • Data: 2006-11-20 15:04:35
    Temat: Re: Reklamacja usługi płatnej SMSem
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosiłbym żebyś nie wypowiadał sie na tematy o których nie masz
    > pojęcia.
    > Jeszcze chyba nie było przypadku, żeby operator nie uwzględnił
    > reklamacji
    > jeśli sms został rzeczywiście wysłany a kod nie został dostarczony. Co
    > tu
    > nieuczciwego?

    Nie wiem, nie miałem okazji reklamować, bo smsy wysyłam naprawdę bardzo
    sporadycznie, może regulaminy się zmieniły pod tym względem, ale to
    rzecznik prasowy jednego z operatorów się wypowiadał kilka lat temu
    właśnie tak w tej sprawie. Sprawa dotyczyła co prawda dostarczenia
    zwykłych sms (nie premium) do osoby która była poza granicą kraju i smsy
    nie dotarły (podobno winien był operator zagraniczny, ale kasę pobierał
    operator lokalny), a reklamacja została oczywiście rozpatrzona
    negatywnie bo regulamin właśnie tak właśnie to precyzował.
    Inna sprawa że sms'y premium to tak naprawdę usługa przesyłania
    pieniędzy (oczywiście z wielką marżą operatora) to powiedz mi dlaczego w
    regulaminach jest zawarty zapis, ze jeśli wyślesz sms na numer pod który
    nie jest podpięta żadna usługa to również jest pobierana cała opłata
    (zamiast np niewielkiej opłaty manipulacyjnej) - komu wtedy operator
    przesyła pieniądze ?

    pozdrawiam
    axell