eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Reklamacja pieca CO
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2006-11-26 07:40:59
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: "-->pinio<--" <p...@o...pl>


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ekamkf$iq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "-->pinio<--" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:eka6j2$4eq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Roszczeń reklamacyjnych mozna się domagać wyłacznie wtedy kiedy kocioł
    >> nie jest zgodny ze specyfikacją techniczną!!!! To że nie ma kanału
    >> wyczystnego użytkownik powinien zauważyc przed kupnem kotła,jako że jest
    >> to istotny element kotła-jeśli tego nie zauważył-to przyjął stan
    >> faktyczny!!
    >
    > Pytanie, czy każdy przyszły użytkownik kotła musi i powinien być
    > specjalistą w zakresie jego konstrukcji. Moim zdaniem nie.
    Nie musi być specjalistą żeby sprawdzić funkconalność
    kotła-podkreślam,producent będzie się bronił tym iż brak wyczystki nie
    stanowi żadnego zagrożenia dla użytkownika-jedynie wymaga włożenia trochę
    więcej wysiłku(i bedzie miał rację),co innego jeśli użytkownik udowodniłby
    że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
    lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
    batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej
    satysfakcji można jedynie "spuścić łomot" sprzedawcy że nie ma do końca
    pojęcia co sprzedaje-a w sumie i tak przy obecnej mnogości tego typu
    urządzeń nie ma on obowiązku dokładnie znać kazdego urządzenia)
    Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
    pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
    w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
    Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
    mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!
    Pozdrawiam



  • 12. Data: 2006-11-26 08:32:35
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.11.2006 -->pinio<-- <p...@o...pl> napisał/a:
    > że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
    > lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
    > batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej

    Ale, wybacz, bez żadnej uszczypliwości to piszę, Ty się zwyczajnie nie
    znasz na prawie konsumenckim a jako sprzedawca jesteś tu w dodatku w o
    wiele gorszej sytuacji niż konsument. Akurat od Ciebie wymagany jest
    profesjonalizm i Ty jako sprzedawca z producentem tu zapewne nie wygrasz,
    ale wszystko wskazuje, że mówimy o zakupie konsumenckim a to jest zupełnie
    inny przypadek.

    > Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
    > pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
    > w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
    > Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
    > mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!

    Na szczęście to jedynie twoje prywatne zdanie.

    --
    Marcin


  • 13. Data: 2006-11-27 12:21:02
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: Dariusz Lekki <d...@g...pl>

    > Jeszcze raz baaardzo proszę o pomoc.

    Hmmm... prawdę mówiąc wiele mi nie pomogliście, ale dziękuję za
    zainteresowanie tematem.

    Darek Lekki


  • 14. Data: 2006-11-27 12:35:45
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.11.2006 Dariusz Lekki <d...@g...pl> napisał/a:
    >> Jeszcze raz baaardzo proszę o pomoc.
    > Hmmm... prawdę mówiąc wiele mi nie pomogliście, ale dziękuję za
    > zainteresowanie tematem.

    Powiedz konkretnie, czego jeszcze Ci trzeba to sprobujem :)

    --
    Marcin

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1