eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja pieca CORe: Reklamacja pieca CO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl
    !not-for-mail
    From: "-->pinio<--" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja pieca CO
    Date: Sun, 26 Nov 2006 08:40:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <ekbgji$p5n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ek8pkh$4i7$1@atlantis.news.tpi.pl> <ek9jmo$s4t$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eka6j2$4eq$1@atlantis.news.tpi.pl> <ekamkf$iq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aama210.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1164527027 25783 83.5.56.210 (26 Nov 2006 07:43:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Nov 2006 07:43:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:429185
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ekamkf$iq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "-->pinio<--" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:eka6j2$4eq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Roszczeń reklamacyjnych mozna się domagać wyłacznie wtedy kiedy kocioł
    >> nie jest zgodny ze specyfikacją techniczną!!!! To że nie ma kanału
    >> wyczystnego użytkownik powinien zauważyc przed kupnem kotła,jako że jest
    >> to istotny element kotła-jeśli tego nie zauważył-to przyjął stan
    >> faktyczny!!
    >
    > Pytanie, czy każdy przyszły użytkownik kotła musi i powinien być
    > specjalistą w zakresie jego konstrukcji. Moim zdaniem nie.
    Nie musi być specjalistą żeby sprawdzić funkconalność
    kotła-podkreślam,producent będzie się bronił tym iż brak wyczystki nie
    stanowi żadnego zagrożenia dla użytkownika-jedynie wymaga włożenia trochę
    więcej wysiłku(i bedzie miał rację),co innego jeśli użytkownik udowodniłby
    że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
    lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
    batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej
    satysfakcji można jedynie "spuścić łomot" sprzedawcy że nie ma do końca
    pojęcia co sprzedaje-a w sumie i tak przy obecnej mnogości tego typu
    urządzeń nie ma on obowiązku dokładnie znać kazdego urządzenia)
    Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
    pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
    w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
    Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
    mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1