eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i wymiana produktu na nowy. › Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
  • Data: 2005-12-16 16:07:53
    Temat: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Szanowną Grupę. To mój pierwszy post. ;-)
    Kiedyś tam kupiłem sobie nagrywarkę DVD marki X, ta się popsuła,
    złożyłem reklamację, uznano ją i wymieniono towar na nowy i do tego
    nowszy model. Tak było kilka razy, aż się zdenerwowałem i przy ostatniej
    reklamacji jakieś 2-3 tygodnie temu powiedziałem panu serwisantowi, że
    nie mam już ochoty na produkty marki X i czy jeśli znowu wymienią sprzęt
    na nowy to będę mógł go wymienić na jakiś innej marki. Pan powiedział,
    że tak i że również uważa sprzęt marki X za bubel i że to pewnie nigdy
    nie będzie działać. Już wtedy przewidywałem nadchodzący problem, więc
    więcej nie dyskutowałem, nie chcąc dać sklepowi możliwości przygotowania
    się. Dzwonię dziś do serwisu i dowiaduję się, że reklamacja została
    rozpatrzona pozytywnie, więc pytam czy sprzęt naprawiono czy może
    wymieniono na nowy. Pan w słuchawce twierdzi, że nie wie, bo akurat
    wtedy gdy składałem reklamację to jeszcze takich informacji nie mieli w
    systemie, ale zaraz odkłada słuchawkę na bok prosząc mnie o poczekanie.
    Po chwili wraca i oświadcza, że sprzęt wymieniono na nowy. W takim razie
    ja przedstawiam moją wcześniejszą rozmowę i mój pomysł na załatwienie
    problemu z marką X raz na zawsze. Pan mówi, że wszystko fajnie i że nie
    ma żadnego problemu, ale ja już wiem, że jest. Pytam zatem na jakiej
    zasadzie jest wymiana na inny sprzęt i dowiaduję się, że mam podejść z
    nagrywarką do sklepu (serwis jest obok sklepu), tam poprosić o wymianę
    na inny i moja nowa nagrywarka jest warta tyle ile w tej chwili u nich w
    cenniku. Ponieważ ceny sprzętu elektronicznego lecą na łeb w dół, to
    oznacza, że sporo pieniędzy stracę i po prostu zostanę oszukany, bo moim
    zdaniem należy mi się taka kwota jaką pierwotnie wyłożyłem na
    nagrywarkę, a była ona dwukrotnie wyższa od obecnej ceny. Na wszelki
    wypadek zadzwoniłem do Federacji Konsumentów i tam potwierdziły się moje
    przypuszczenia. Piszę również na tę grupę, bo liczę, że tu też ktoś
    potwierdzi moje przypuszczenia, ale może jeszcze pomoże i przytoczy
    jakieś konkretne przepisy i doradzi jak ogólnie wybrnąć z tej sytuacji i
    jak rozmawiać ze sklepem.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    P.S. Przepraszam za lanie wody. ;-)

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`
    Linux Registered User # 285966
    bikeWorld.pl Team

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1