eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i wymiana produktu na nowy.Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
  • Data: 2005-12-17 21:30:47
    Temat: Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2005-12-17 11:18 użytkownik Artur napisał :

    >>No dobra, producent wymienił, wszystko fajnie, ale ja się nie zgadzam na
    >>takie załatwienie sprawy. I co teraz? Czego mogę żądać?
    >>
    >>
    >Producent chyba się wywiązał z obowiązku dajac Ci nowa nagrywarke
    >

    Ale to jakaś paranoja! Jak producent wywiązał się z umowy? Tak, że przez
    półtora roku od zakupu _ani_raz_ nie miałem sprawnego urządzenia? I
    wszystko wskazuje na to, że sytuacja się powtórzy. Po prostu nie chcę
    już produktów tej firmy. Poza tym czy tak do końca producent wywiązuje
    się z gwarancji wymieniając sprzęt na wadliwy? Zaznaczam, że moje
    nagrywarki nie psuły się z czasem - one były zepsute już jak je odbierałem.
    Od razu drugie pytanie, gwarancja i rękojmia - jakie są różnice w
    praktyce dla mnie? To że gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta
    to już wiem. Ale ze słów przedpiścy wnioskuję, że ta gwarancja w mojej
    sytuacji nic mi nie daje. Czy rękojmia pozwoli mi załatwić problem?

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`
    Linux Registered User # 285966
    bikeWorld.pl Team

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1