  • Data: 2005-12-16 17:12:21
    Temat: Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-12-16 17:59 użytkownik kam napisał :

    > Przede wszystkim - piszesz o serwisie, więc pewnie reklamacja jest na
    > podstawie gwarancji. Decydują więc jej postanowienia. Gwarant
    > zobowiązany jest do takich świadczeń, jak określa to gwarancja. Jeśli
    > strony chcą ustalić inny sposób wywiązania się gwaranta z jego
    > zobowiązania, to nie ma przeszkód by to zrobiły. Ale zgodnie.

    Nie wiem jak to jest z tą gwarancją. Przy kupnie nie dostałem żadnego
    papierka, w tym sklepie jest zwyczaj przyklejania na towarze "stikera",
    czyli naklejki chyba z jakimś tam oznaczeniem daty i numerem zakupu w
    tym dniu czy coś w tym stylu. Sprzedawcy zawsze informują, że dwuletnia
    gwarancja jest na podstawie właśnie tego "stikera" i nawet nie trzeba
    mieć paragonu czy faktury VAT. Fakturę oczywiście posiadam, data
    sprzedaży to 28.02.2004, z tym że na fakturze jest inny model z racji
    wielokrotnej wymiany na nowszy.

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`