eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja faktury w TPSAReklamacja faktury w TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja faktury w TPSA
    Date: Thu, 27 May 2004 09:12:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <c944id$5sc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: il122.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1085642126 6028 80.53.115.122 (27 May 2004 07:15:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 May 2004 07:15:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:217096
    [ ukryj nagłówki ]

    Sąsiad dostał fakturę za telefon, którą odesłał z powrotem do TPSA wraz z
    pismem, gdzie reklamuje ilość połączeń międzynarodowych, których nie
    wykonał, a ma zapłacić. Po tygodniu dostał odpowiedź odmowną z wyjaśnieniem,
    że być może za sprawą wirusa jego modem łączył się przez numery zagraniczne.
    Od tej odmowy się odwołał pisemnie. Minęło ponad 3 tygodnie i TPSA ani nie
    zwróciła faktury, ani nie przysłała odpowiedzi na drugie pismo, ani nie
    dostarczyła billingu, o który prosił. Za to zaczyna go nękać Intrum
    Iustitia, których o pośrednictwo w sporze nikt nie prosił.
    Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za załatwienie reklamacji?
    Co radzicie robić?

    pozdrawiam
    JacK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1