eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a gwarancjaReklamacja a gwarancja
  • Data: 2009-04-03 16:49:05
    Temat: Reklamacja a gwarancja
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W ramach ewolucji użytkownika (przedtem miałem aparat tel. Alcatela,
    Siemensa, Sagema, Samsunga) postanowiłem nabyć w salonie PlusGSM w ramach
    promocji (razem z abonamentem) telefon komórkowy marki Nokia E51.
    Niezbyt długo się cieszyłem jakością Made in Finland bo po około trzech
    miesiącach użytkowania uwidoczniły się przetarcia lakieru na obudowie i
    zaczęły skrzypieć przyciski więc poszedłem do salonu, w którym kupiłem
    telefon.
    Wcześniej w domu przygotowałem pismo pt. Zgłoszenie reklamacyjne
    zaadresowane do właściciela salonu. W piśmie powołałem się na niezgodność
    towaru z umową i zarządałem wymiany na nowy aparat (znajomi mają dłużej niż
    ja takie same aparaty i u nich wszystko jest ok!) z nadzieją, że to była
    wadliwa seria. W salonie miła Pani przyjęła moje zgłoszenie i wydrukowała
    jakiś druk (już nie pamiętam jaki bo go oddałem przy odbiorze aparatu) i ja
    go podpisałem. W tym druku w miejscu oznaczonym jako opis usterki napisała -
    zgłoszenie reklamacyjne.
    Po dwóch tygodniach poinformowano mnie, że telefon jest do odbioru więc się
    udałem po jego odbiór i okazało się, że aparat naprawiono (ja żądałem w
    reklamacji wymiany na nowy) wymieniając obudowę. W opisie napawy jest zapis
    "Na podstawie wytycznych producenta towar został doprowadzony do stanu
    zgodnego z umową poprzez naprawę". Stwierdziłem, że satysfakcjonuje mnie to
    rozwiązanie i odebrałem aparat.
    Jednak teraz w niecały miesiąc od odbioru aparatu przyciski znów zaczynają
    skrzypieć a za szybkę dostały się zanieczyszczenia. Jako, że w instrukcji
    aparatu nie ma opisu jak zdjąć obudowę a dodatkowo serwis założył plomby
    gwarancyjne mam zamiar znów reklamować aparat.
    I w związku z tym mam pytanie czy po naprawie gwarancyjnej mam prawo do
    zgłoszenia niezgodności towaru z umową w salonie? Jak postąpić aby aparat
    został wymieniony na nowy aparat?

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1