    From: " Piotr Demczuk" <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja
    Date: Mon, 1 Sep 2003 22:28:58 +0000 (UTC)

    Mam takie jedno male zapytanie a raczej wyjasnienie co moge zrobic eszcze w
    tej sprawie. Otoz :
    pare dni temu chcialem zlozyc reklamacje dotyczaca mojego aparatu cyfrowego.
    po raz drugi zepsula sie w nim lapa blyskowa. po pierwszym razie aparat
    zostal wymieniony, lecz zadnej adnotacji dotyczacej wymiany czy chocby
    naprawy na kwicie nie byla ani nie ma.
    aparat zakupilem dnia 08.01.2002. do pierwszej naprawy oddalem go
    09.11.2002.
    wielce sie zdziwilem kiedy odnoszac go po raz drugi z ta sama usterka pan z
    dzialu obslugi klienta odmowil mi przyjecia towaru tlumaczac wygasnieciem
    gwarancji. z tego co zdazylem sie dowiedziec gwaracja przedluza sie na okres
    12 miesiecy, od daty naprawy.
    reklamacji nie chciano mi uznac tlumaczac sie ze JA nie mam dowodow na to ze
    aparat zostal wymieniony a nie naprawiony. Media Markt sugerowal mi ze
    aparat zostal naprawiony i ze nie ma juz gwarancji.
    lecz skoro zostal naprawiony (lampa blyskowa) to na ta czesc gwarancja
    wynosi 12 miesiecy od daty mojego odbioru( tak mie sie wydaje) tym razem
    zepsula sie rowniez lampa.
    zarzadalem odmowy reklamacji na pismie. dostalem takowa po dlugim
    oczekiwaniu lecz pracownik obslugujacy mnie nie chcial podpisac sie pod tym
    stawiajac tylko pieczatke BIURO OBSLUGI KLIENTA. Kierownik serwisu nie
    raczyl sie nawet do mnie wyjsc. dopiero po interwencji u kierownika
    dyzurnego otrzymalem taki podpis.
    Teraz mam pytanie co najlepiej zrobic z tym fantem aby odzyskac swoje
    pieniadze za niedzialajacy sprzet.
    z gory bardzo dziekuje za wszelkie info ewentualnie jakies wskazowki
    Pozdrawiam Piotr Demczuk