  • Data: 2005-10-09 14:34:34
    Temat: Reklama na budynku
    Od: "Kalisto" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Piszę jeszcze raz, ale zobaczyłam grupę w onecie i się zdziwiłem, że po mojej
    wiadomości nie ma śladu (pisałem w google). Dlatego też wybaczcie, że się
    powtórze, ale zależy mi aby ta sprawa szybko się wyjaśniła.
    A mój problem wygląda tak.
    Prowadzę małą firmę usługową. Od kilku lat na budynku należącym
    do pewnej firmy państwowej miałem powieszoną reklamę za ich ustną
    zgodą bez ponoszenia opłat.
    Budynek ten od kwietnia tego roku zmienił właściciela z firmy
    państwowej na tzw. wspólnotę mieszkaniową. Pod koniec września
    zgłosił się do mnie przedstawiciel tej wspólnoty z roszczeniami o
    opłatę za wiszącą reklamę.
    Postanowiłem zdjąć tą reklamę. Przedstawiciel wspólnoty upiera
    się, że powinienem zapłacić za okres od kwietnia do września za
    wiszącą w tym czasie reklamę.
    Moje pytanie skierowane jest więc w kierunku podstawy prawnej takiego
    roszczenia oraz czy rzeczywiście (jak to przedstawiciel przedstawił)
    mogą wystąpić do sądu cywilnego o odszkodowanie.
    Dodam, że w ścianie tego budynku zostało kilka otworów po kołkach
    (1 cm).