  • Data: 2009-08-31 10:24:51
    Temat: Rejestracja szwedzkiej domeny
    Od: Maq <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie, czy Szwedzki usługodawca ma prawo odmówić domerejestracji
    ny .se uzależniając to od podania tzw. personnummer?
    Dodam że w trakcie składania zamówienia po wyborze kraju zamawiającego
    jako Polska, pole do wypełnienia Personnnummer znikało, płatność za
    przedmiot została przyjęta, jednak teraz operator w korenspodencji
    emailowej pisze o konieczności podania Personnummer.
    Nigdzie na stronie usługodawcy nie znalazłem informacji o takim
    wymogu.
    Co ciekawe sprawa ciągnie się już od ponad 2 tygodnii, początkowo
    operator zgłaszał problem techniczny z systemem rejestracji, póżniej
    okazało się że mojego zamówienia nie ma (chodź moje konto w ich panelu
    nadal istnieje i widnieje tam w zamówieniach niedoszła moja domena,
    zresztą dostałem potwierdzenie na maila) w związku z czym ich
    pracownik zadeklarował się od nowa zarejestrować domenę, niby to
    zrobił ale nadal domena widniała jako nieaktywna, przez prawie tydzień
    nie odpisywali aż do dziś prosząc o personnnummer ;]

    Pozdrawiam,
    Paweł Stecki