  • 11. Data: 2011-03-03 10:35:48
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: Antykler <t...@s...com>

    > Szczerze mówiąc są. Płacę około 250zł rocznie.

    > Cholera wie. Mogło być, mogło nie być.

    > Są ich. Interriska, który odezwał się po 1,5 roku z regresem.

    Poniewaz kilka razy zalewalem sasiada podemna a raczej pralka w ktorej
    pekl waz od wody. Wyglada to tak ze moze dochodzic odszkodowania ze
    swojej polisy lub twojej jesli sie zgodzisz i ja masz. W wiekszosci
    przypadkow wystarczy polisa tego ktorego zalales a firme ubezpieczeniowa
    ktora mu wyplacila odszkodowanie posylasz na drzewo poniewaz nie masz z
    nimi zadnej umowy podpisanej.

    Ale do tego trzeba miec jaja.

  • 12. Data: 2011-03-03 10:37:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 11:28, jerzy.n pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:iknpdt$vnc$1@news.onet.pl...

    > Co to jest według ciebie zdarzenie losowe, zalałeś mieszkanie sąsiadowi
    > czy nie? Zalałeś to trzeba płacić i nie jest ważne czy "strzelił" ci waz
    > od pralki czy z innego powodu, takie zdarzenia daje sie przewidzieć ...

    Wg gościa z ubezpieczalni oni mogą mi w mojej polisie OC odpowiadać
    tylko za moje winy. Czyli jeśli ja szarpałem wąża i się urwał, to moja
    wina i zapłacą. Jeśli wąż pękł bez mojej winy, to oni nie płacą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-03-03 10:38:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 11:29, Michal Jankowski pisze:

    > Sąsiad nie przyleciał z krzykiem, że woda mu się leje?

    Nie. Wg wyceny to była mała plamka na suficie do zamalowania w 5 minut
    białą farbą. Sąsiad poleciał do ubezpieczalni, zgarnął 500zł i
    ubezpieczalnia mnie regresuje po 1,5 roku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2011-03-03 10:41:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 11:35, Antykler pisze:

> [...]
    > przypadkow wystarczy polisa tego ktorego zalales a firme ubezpieczeniowa
    > ktora mu wyplacila odszkodowanie posylasz na drzewo poniewaz nie masz z

    No to też sąsiad sobie wziął kasę ze swojego InterRiska, a pan
    Włodzimierz Dywan z Interiska, który sam nie wie co do mnie pisał i w
    jakim piśmie, chce regresu. Ponieważ ja się z tym nie zgadzam, to
    odmówiłem zapłaty, a gość się nie odzywa. I żona straszy, że nam
    przywalą 1500 zamiast 500. Dlatego pytam o to, jak się to odbywa i co mi
    grozi, jakim trybem itp.

    Nie bardzo wiem, gdzie i od kogo mogę uzyskać takie informacje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2011-03-03 10:44:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Niekoniecznie. Właśnie rozmawiałem z moim ubezpieczycielem. Odpowiadają
    > tylko za szkody z mojej winy. Za zdarzenia losowe np. już nie.

    Duh! Jak nie z twojej winy, to ty nie odpowiadasz, więc i twój
    ubezpieczyciel nie będzie tego pokrywał.

  • 16. Data: 2011-03-03 10:45:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wg gościa z ubezpieczalni oni mogą mi w mojej polisie OC odpowiadać
    > tylko za moje winy. Czyli jeśli ja szarpałem wąża i się urwał, to moja
    > wina i zapłacą. Jeśli wąż pękł bez mojej winy, to oni nie płacą.

    Albo coś pokręciłeś, albo masz wyjątkowo gównianego ubezpieczyciela.

  • 17. Data: 2011-03-03 10:46:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jak nie umiesz odpowiedzieć, to po co się w ogóle odzywasz

    Odpowiedziałem. Ty nie zrozumiałeś. Tłumaczę: koszta mogą być bardzo różne.

    > A co, nie?

    Nie.

    > Lecz się.

    Jam zdrów. To ty nie pracujesz na wszystkich cylindrach...

  • 18. Data: 2011-03-03 10:47:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > grozi, jakim trybem itp.
    >
    > Nie bardzo wiem, gdzie i od kogo mogę uzyskać takie informacje.

    Za 500zł grożą ci: odsetki (13% w skali roku od dnia wezwania), koszty
    sądowe 30zł, koszty adwokackie 60zł.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-03-03 10:48:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 11:45, Andrzej Ława pisze:

    > Albo coś pokręciłeś, albo masz wyjątkowo gównianego ubezpieczyciela.

    Znając Tristana, stawiam na to pierwsze :) Albo trzecie: warunki
    ubezpieczenia ma dobre, tylko mu gość naściemniał.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-03-03 10:51:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.03.2011 11:37), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Wg gościa z ubezpieczalni oni mogą mi w mojej polisie OC odpowiadać
    > tylko za moje winy. Czyli jeśli ja szarpałem wąża i się urwał, to moja
    > wina i zapłacą. Jeśli wąż pękł bez mojej winy, to oni nie płacą.

    Być może masz tak skonstruowane warunki OC, w takim razie - kiepskie OC
    kupiłeś. Ale na wszelki wypadek zajrzałbym do warunków, bo być może że
    gość z twojej ubezpieczalni cię mniej lub bardziej świadomie dezinformuje.

    p. m.