eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru niezgodnego z umowa › Re: zwrot towaru niezgodnego z umowa
  • Data: 2008-06-25 08:51:26
    Temat: Re: zwrot towaru niezgodnego z umowa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zgodnie z Waszymi radami zrobilem co następuje ;)

    Zamówiłem kuriera i na jutro felgi dotrą do sprzedawcy. Za przesyłke zapłace
    ja, zeby nie bylo sytuacji, ze ich nie przyjmie (tzn jest mniejsza szansa,
    ze ich nie przyjmie).
    Wysłałem pocztexem list z reklamacją, w którego zawartości znajduje sie to,
    co znalazłem na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    Wszystko wysłane za potwierdzeniem odbioru. List był reklamacją a nie
    zwrotem, mimo to zmieszcze sie w 10 dniach (tak na wszelki wypadek) od daty
    kliknięcia na allegro.
    W liście zawarłem też małą wzmianke o braku dowodu zakupu i postępowaniu
    karno-skarbowym ;) .. tak na koncu liściku, też na wszelki wypadek.
    Napisałem też na jaką ustawe sie powołuje i dlaczego chce tak a nie inaczej.
    Co do reklamacji - to rozumiem, ze muszą mi towar naprawić lub wymienic,
    napisałem więc, ze mogą wymienić felgi na takie same (ten sam wzór i
    rozmiar) tyko pasujące do mojego auta. Jesli dobrze kapuje - gdy nie będą
    mogli sprostać takiej prośbie muszą zwrócić mi pieniądze za felgi i
    przesyłke - tak?



    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1