  • Data: 2008-06-25 09:19:20
    Temat: Re: zwrot towaru niezgodnego z umowa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Skoro zdecydowałeś się na reklamację to nie jako automatycznie
    > wykluczyłeś zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Jak to mówią
    > starozakonne pszczoły: nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

    Zrobilem to świadomie - reklamacja bardziej mi sie spodobała.
    Towar kupilem 16.06.2008, otrzymałem 18.06.2008. Nie wiem do konca która
    data jest wiążąca dla tych 10 dni, ale dziś jest 25.06 wiec wolałem nie
    ryzykować, jesli PP mialaby zawieść. Napisalem więc reklamacje, bo skutek
    dla mnie będzie podobny (a same koszty koszty przesyłki są dla mnie
    nieistotne. Kiedy proponowałem im polubowne załatwienie sprawy sam
    deklarowałem,z e pokryje koszty przesyłki. Skoro sie na to nie zgodzili, a
    ustawa wyraźnie mówi, ze mają pokryć koszty przesyłki - to niech sie bujają.
    Całe szcęscie, ze to nie jest 100tys.... wiec mam to gdzies.
    Zobaczymy co powiedzą.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl