eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaruRe: zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru
    Date: Fri, 11 Apr 2008 10:09:37 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 12
    Message-ID: <ftn6bs$2da$1@news.onet.pl>
    References: <ftm2li$cm3$1@news.onet.pl> <ftm3kg$376$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl> <ftm4lh$2tf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abzo91.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1207901372 2474 83.9.60.91 (11 Apr 2008 08:09:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Apr 2008 08:09:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080410-1, 2008-04-10), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:527864
    [ ukryj nagłówki ]

    >> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    >> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    > A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
    > kupowania.

    Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
    futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie pasuje*, a
    nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do reklamacji. W przypadku
    konsumenta (zakładam, że pytający jest konsumentem) możemy żądać m.in.
    rozwiązania umowy sprzedaży.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1