eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl
    !ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Date: Sat, 7 Oct 2006 18:39:46 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 33
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <i...@z...router>
    References: <eg6716$9gi$1@inews.gazeta.pl> <v...@z...router>
    <eg7c97$9p4$1@inews.gazeta.pl> <l...@z...router>
    <eg7oi0$7h8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1160217865 1582 218.186.226.238 (7 Oct 2006 10:44:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Oct 2006 10:44:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418348
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.10.2006 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
    >> To jest trochę skomplikowane, a ja w sumie przyjąłem najbardziej
    >> pesymistyczny dla Ciebie wariant. Całość MZ zależy od następujących
    >> czynninków: Możemy uznać, że to była reklamacja.
    >
    > Poczatkowo to byla reklamacja, wyslal do mnie odtwrzacz z karta gwarncyjna z
    > checia naprawy/wymiany na nowy

    No to gwarancja.

    >> Teraz pozostaje
    >> zastanowić się czy była ona z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową.
    > obecnie zmienil zdanie na niezgodnosc z umowa i chce zwrotu pieniedzy

    Nie jestem przekonany czy można ot tak sobie zmienić tryb reklamacji. W
    międzyczasie doczytałem, że da się łatwiej niż kiedyś, ale powody wciąż
    powinny być i to wynikające z niemożliwości zaspokojenia żądania w obrębie
    danego trybu.

    >> Jeśli nie było dołączonego dokumentu gwarancyjnego który kształtowałby
    >> warunki gwarancji (był?), to pewnie należy przyjąć, że była to reklamacja
    >> z tego drugiego tytułu. Jeśli tak, to istnieje tu domniemanie istnienia
    >> wady w momencie wydania (za to odpowiadasz)
    >
    > z tego co pamietam to towar uznaje sie za wydany w momecie gdy przewoznik go
    > ode mnie odbierze. A mysle ze moja obrona jest niesparwdzenie towaru w
    > momecie przyjecia go od przewoznika. Dlaczego brak takiego sprawdzenia
    > niewystarczy?

    A rozumiesz co wcześniej napisałem i co oznacza słowo "domniemanie"?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1