  • Data: 2002-07-03 13:34:02
    Temat: Re: zwolnienie z pracy - ponownie
    Od: "Dardas" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DarekS" <n...@a...com.pl> wrote in message
    news:afuhtq$t82$1@news.onet.pl...
> [...]

    No to juz zalezy od prawnika i sadu, mi sie wydaje ze moge

    Wycofalem to. powolalem sie na zapis w kodeksie, ze moge anulowac pismo
    jesli anulowanie wplynie nie pozniej "niz rownoczesnie" z pismem. Wycofali
    to, aczkolwiek niechetnie. Uratowalo mnie to ze bylem w poniedzialek przed
    kurierem a TNT nie kursuje w soboty :) Bezposredni przelozony nie wyslal
    jeszcze oryginalu pisma, a ja stwierdzilem ze faks nie jest uznawany w
    takich sprawach, choc podejrzewam ze jest, sam wielokrotnie faksowalem rozne
    podania i byly one akceptowane. Ale wazne ze udalo mi sie to wycofac :)

> [...]
    > ustnych (co sam potwierdzasz) nie poprawiał się i notorycznie niewłaściwie
    > wywiązywał się ze swoich obowiązków. Chcąc pracownikowi pójść na rękę nie
    > korzystano z formy nagan na piśmie i zaproponowano porozumienie stron
    > zamiast wypowiedzenia uzasadnionego słabymi kwalifikacjami i brakiem chęci
    > do ich podnoszenia czy też niewłaściwym wypełnianiem obowiązków bądź
    > zwolnienia dyscyplinarnego. Pamiętać należy że to regulamin pracy określa
    > jakie są formy kar dyscyplinarnych (np. upomnienie ustne może być pierwszą
    > nagana z wpisaniem do akt jedną z ostatnich).

    Nie potwierdzam wielu upomnien ustnych, tylko, ze rzeczywiscie jakies
    upomnienia byly, uwazam jednak ze nie na tyle istotne aby byly powodem
    wypowiedzenia umowy. Nie twierdze, ze jestem/bylem pracownikiem idealnym,
    ale jesli przez dwa lata bylo OK, to dlaczego nagle sie zrobilo nie OK,
    jesli moj stosunek do wykonywania swoich obowiazkow sie nie zmienil.

    Generalnie dziekuje: str, DarekS oraz Orfanter za odpowiedzi

    Dzis przesylam wniosek o o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne.
    Nasuwa mi sie jeszcze pytanie: jesli siedziba pracodawcy znajduje sie w
    Warszawie, a ja bylem pracownikiem filii w Gnieznie, to sprawa musi byc w
    Warszawie (tam mam skierowac wniosek) czy mozna prosic o dogodniejsze
    miejsce dla mnie ?, czyli np.: miejsce zamieszkania, dojazd do Wawki bedzie
    dla mnie uciazliwym obowiazkiem, ale nie odpuszcze.
    Po drugie obawiam sie ze sady w Warszawie moga byc bardzo zapelnione
    sprawami, a ja nie chce zeby to sie ciagnelo w nieskonczonosc. Wie ktos jaki
    moze byc termin takiej sprawy, w sensie jak dlugo czeka sie na rozprawe, i
    czy jest to raczej zalatwiane za 1 razem, czy trzeba byc kilka razy ?

    pozdrawiam
    Dardas

    O wynikach nie omieszkam poinformowac