  • Data: 2002-07-03 16:45:08
    Temat: Re: zwolnienie z pracy - ponownie
    Od: "Dardas" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "str" <b...@k...onet.pl> wrote in message news:3d2308d5@news.vogel.pl...

    > powoli - powoli ... nie na "chop-siup" ... :)
    > Pamiętaj o powiedzeniu "lepsza chuda zgoda niż tłusty sąd".

    Odpowiem Ci szczerze, mi na tej pracy juz az tak nie zalezy.
    To ogromna firma, w sumie okolo 4000 pracownikow, lider na rynku polskim.
    Dzieki tej pracy nawiazlem na tyle wiele kontaktow, ze od 1 sierpnia juz mam
    prace w innej firmie, dokladnie znaja moja sytuacje i nie widza przeszkod
    abym pracowal dla nich. (zadowoleni klienci to duzy plus :))
    Bardziej chodzi mi wlasnie o wlasna satysfakcje, i udowodnienie im ze to ja
    mialem racje, oraz zeby miec czyste w dalszym ciagu papiery.
    To kolejna duza firma w mojej karierze zawodowej i nie chce sobie zepsuc
    papierow, ale nie dam soba pomiatac i nie bede sie im o nic prosil. Na razie
    korzystam sobie z tego ze zwolnili mnie z obowiazkow pracowniczych, wiec mam
    miesiac "pracy bez pracy", a placa mi i tak.
    Uwazam, a nawet jestem przekonany, ze sprawe wygram, i wtedy sam zloze
    wypowiedzenie, o ile sad uzna za zasadne abym powrocil do pracy, z tego co
    wiem, moze mi przyznac odszkodowanie, od dnia zwolnienia z pracy do
    rozstrzygniecia sprawy (o ile oczywiscie wyrok bedzie na moja korzysc),
    wiec duzo nie ryzykuje, najwyzej przegram i wtedy to przelkne, ale bede
    wiedzial, ze zrobilem to tak, jak podyktowalo mi sumienie, a nie, ze ugialem
    sie pod presja pracodawcy.

    Widze ze jestes oblatany w temacie, wiec jak cos sie urodzi jeszcze, to na
    pewno sie zglosze :)

    pozdrawiam i dzieki
    Dardas