eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie › Re: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    From: "Jerry" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    Date: Fri, 20 May 2005 17:23:46 GMT

    > w wyniku takiej "łagodnej perswazji" jak również pomny artykulów w
    > gazetach i programów typu uwaga dokumenty dalem
    > swiadkiem zajscia byla zona
    > czy ochrona sklepu naruszyla prawo i z jakego art bo mi sie to nie podoba

    dlaczego takie poniżające historie przytrafiają się tylko Polakom? Nigdy w
    Anglii mnie coś takiego nie spotkało. A tylko przyjechałem w odwiedzimy do
    Polski, od razu pierwsza wizyta w hipermarkecie - piszczące bramki,
    ochroniarz nakazujący mi pokazać plecak.
    Stanowczo się postawiłem, kiedy zażądałem kierownika od razu wymiękł. Oni
    wymiękają jeśli ktoś się stawia.
    Nie mają prawa Was rewidować! Dotknąć też nie. Jak coś to od razu wołać
    policję.
    --
    wojtek